19. 01. 2025 Callcentrum od roku 2014 a zabezpečuje pre občanov najmä telefonickú podporu a to v týchto oblastiach:
Poskytuje informácie o životných situáciách občana súvisiace s agendami v gescii MV SR. Do tejto kategórie patria napríklad informácie z agend dokladov, evidencie vozidiel a ďalšie.
Poskytuje informácie o elektronických službách MV SR dostupných na https://portal.minv.sk a zabezpečuje komunikáciu pri riešení...
12. 12. 2018 Slovensko je pripravené odovzdať svoje skúsenosti s reformou a elektronizáciou verejnej správy Srbsku. Informovala o tom ministerka vnútra SR Denisa Saková po stretnutí so srbskou premiérkou Anou Brnabičovou v Klientskom centre na Tomášikovej ulici v Bratislave v utorok 11. decembra 2018. Hostia zo Srbska si chceli pozrieť fungovanie a priestory klientskeho centra v praxi.
"Ich záujem vyplýva z toho, že Srbská republika stojí pred neľahkou úlohou, tak ako SR v rokoch 2012 - 2013. Chce reformovať...
29. 05. 2018 Program ESO je najväčšia plánovaná reforma štátnej správy od roku 1989. Jej ambíciou je zefektívniť fungovanie, zabezpečiť kvalitu, transparentnosť a dostupnosť verejnej správy a jej služieb pre občana. V záverečnej správe Implementácia Programu ESO Najvyšší kontrolný úrad konštatuje, že program ESO „sa v oblasti služieb poskytovaných občanovi javí ako zásadný krok štátnej správy k zlepšovaniu podmienok občanov v oblasti vybavovanie veci verejných, čo...
23. 02. 2018 „Slovensko bude podporovať reformné zámery Kuby, pričom v mnohých oblastiach sme pripravení poskytnúť našich odborníkov". Vyhlásil to podpredseda vlády a minister vnútra Robert Kaliňák na stretnutí s podpredsedom Rady ministrov a ministrom ekonómie a plánovania Kubánskej republiky Ricardom Cabrisasom v Havane.
Minister vnútra Robert Kaliňák na Kube viedol delegáciu, v ktorej boli aj minister zdravotníctva Tomáš Drucker a minister financií Peter Kažimír....
10. 03. 2017 Klientske centrum v hlavnom meste navštívilo za jeden rok jeho fungovania viac ako 524 000 ľudí. Na tlačovej besede 9. marca 2017 to uviedol minister vnútra Robert Kaliňák. Šéf rezortu vnútra vyjadril s fungovaním centra spokojnosť. „Som rád, že klienti, ktorí sem prišli, sa naučili využívať benefity tohto centra,“ uviedol.
Minister Kaliňák pripomenul, že klientske centrum v Bratislave spustili do prevádzky na jar 2016 a zhromaždili v ňom približne 15 úradov z ...
28. 02. 2017 Rýchlosť vybavovania žiadostí Žilinčanov i obyvateľov celého regiónu na úradoch štátnej správy by sa mala od septembra rapídne zrýchliť. Prispeje k tomu tvorenie nového klientskeho centra štátnej správy, ktoré bude najmodernejším na Slovensku. Projekt centra predstavil 27. februára 2017 v Žiline minister vnútra Robert Kaliňák.
"Po zvážení piatich relevantných ponúk sme vybrali priestor klientskeho centra v budove Europalace. Nakupujeme tu viac ako 13-tisíc metrov štvorcových za cenu zhruba...
14. 06. 2016 Úspech reformy ESO (Efektívna, spoľahlivá a otvorená verejná správa), ktorú realizuje Ministerstvo vnútra SR, je inšpiráciou aj pre zahraničie. O skúsenosti so zavádzaním reformy prejavilo záujem Srbsko. V dňoch 5. až 10. júna 2016 delegácia srbských odborníkov štátnej správy navštívila Slovensko, aby sa tu zoznámili s fungovaním verejnej správy vrátane budovania klientskych centier, ktoré uľahčujú komunikáciu občana so štátnou správou. Návšteva nadväzuje na...
31. 05. 2016 Lepšia koordinácia medzi rezortmi, kvalitnejšie nastavenie procesov a systémov a zabránenie ich duplicity či zabezpečenie bezproblémového kolovania žiadosti ako takej po úradoch bez nutnosti prítomnosti občana. To je len zlomok cieľov, ktoré chce ministerstvo vnútra dosiahnuť v programovom období 2014-2020 prostredníctvom hodnotiaceho mechanizmu – reformného zámeru. Reforma verejnej správy sa tak stane kontinuálnejšou, efektívnejšou a hospodárnejšou.
Hlavné ciele reformného...