
- Úvodná stránka
- LEX UKRAJINA - PRÍSPEVOK ZA UBYTOVANIE
- Aktuálne informácie
- Publikácie
- Okresné úrady
- Odborová organizácia
- Voľby a referendum
- Voľby do Národnej rady Slovenskej republiky
- Voľby do Európskeho parlamentu
- Voľby prezidenta Slovenskej republiky
- Voľby do orgánov územnej samosprávy 2022
- Voľby do orgánov samosprávnych krajov
- Voľby do orgánov samosprávy obcí
- Voľby do orgánov samosprávy obcí konané v priebehu volebného obdobia 2018 - 2022
- Voľby do orgánov samosprávy obcí konané v priebehu volebného obdobia 2022 - 2026
- Referendum
- Právne predpisy upravujúce voľby a referendum v SR
- Vládny program ESO
- Analytické kapacity
- Kvalita
- DIVES
- Archívy, registratúry, heraldika
- Štátne archívy na Slovensku
- Špecializovaný verejný Archív MV SR v Levoči
- Medzinárodná spolupráca
- Matriky
- Hlásenie pobytu
- Registre, evidencie, zoznamy
- Správa štátnych hraníc
- Miestna štátna správa, územná samospráva
- Štátne občianstvo
- Štátne symboly SR, zhromažďovanie
- Priestupky
- Územné a správne usporiadanie SR
- Živnostenské podnikanie
- Vojnové hroby
- Dotácie
- Dotácie občianskym združeniam - zmluvy
- Dotácie občianskym združeniam - smernice
- Dotácie - prenesený výkon štátnej správy na úseku matričnej činnosti
- Dotácie - prenesený výkon štátnej správy na úseku hlásenia pobytu občanov a registra obyvateľov Slovenskej republiky
- Dotácie - prenesený výkon štátnej správy na úseku registra adries
- Vestník vlády SR
- Stránky iných organizácií štátnej správy a samosprávy
- Kontakty
- Dokumenty
- Fotogalérie
Ministerstvo vnútra SR vyhlásilo vyzvanie na ďalší národný projekt

Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky ako riadiaci orgán pre Operačný program Efektívna verejná správa (EVS) vyhlásilo v utorok 6. decembra 2016 vyzvanie na ďalší národný projekt. Rezort vnútra chce prostredníctvom projektu Meranie efektívnosti poskytovaných služieb verejnej správy, inštitucionálny rozvoj klientskych centier a integrácia spätnej väzby klientov zefektívniť služby poskytované verejnou správou, a to najmä rozšírením siete klientskych centier, monitorovaním ich činnosti a zavedením systému pravidelného merania spokojnosti s poskytovanými službami verejnej správy.
Medzi oprávnené aktivity projektu patrí aj podpora spolupráce so samosprávami za účelom zefektívňovania kvality v samospráve a vytvárania synergie s klientskymi centrami, čo zjednoduší vzájomnú komunikáciu a prinesie komplexnejšie poradenstvo občanom. Projekt sa zameriava na zefektívnenie poskytovania služieb aj podporou proklientsky orientovaného prístupu a na vyškolenie zamestnancov poskytujúcich služby.
Na národný projekt je z prostriedkov Európskej únie vyčlenená alokácia 8 000 000 EUR. Viac informácií sa nachádza na stránke http://www.minv.sk/?aktualne-vyhlasene-vyzvania-1.