Preskočiť na hlavný obsah Prejsť na hlavnú ponuku
Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky   Dnes je 19. marec 2024, utorok
 

Okresné úrady / Klientske centrá / Galanta

Klientske centrum Galanta
Nová Doba 1408/31,
924 36 Galanta

Prednosta
Mgr. Eva Slaninová
telefón: Podateľňa-031 788 6143, Supervízor-031 788 6144
e-mail: Pošli správu; TA.13G4@SI.S3RYKSPFD@

ÚRADNÉ HODINY:
Pondelok: 08:00 - 15:00
Utorok: 08:00 - 15:00
Streda: 08:00 - 17:00
Štvrtok: 08:00 - 15:00
Piatok: 08:00 - 14:00

bezplatná infolinka - Call Centrum MV SR:
0800/222 222


O úrade

OZNAM:

Voľby do Európskeho parlamentu 2024

Elektronická adresa na doručenie oznámenia o delegovaní člena a náhradníka do Okresnej volebnej komisie v Galante:

TA.13G4@SI.SKAF3PYLD@;    TA.13G4@SI.A11F@

 

V súlade s vládnym programom ESO - EFEKTÍVNA, SPOĽAHLIVÁ A OTVORENÁ štátna správa zahajuje Okresný úrad Galanta       (ďalej OÚ) poskytovanie služieb pre občanov, klientov v novovytvorených priestoroch klientskeho centra v budove OÚ.

Naším cieľom je zabezpečiť kvalitu, transparentnosť a dostupnosť verejnej správy pre občana. Sledujeme tým zníženie a optimalizáciu nákladov na fungovanie verejnej správy, zjednodušenie vybavovania vecí fyzických a právnických osôb na úradoch a priblíženia sa občanovi pri komplexnejšom vybavovaní agendy na jednom mieste.

Supervízor Klientskeho centra

Anita Gaálová
 
Nová Doba 1408/31, 924 36 Galanta
Telefón 031 788 6144

Angelika Péková

Nová Doba 1408/31, 924 36 Galanta
Telefón 031 788 6144

podateľňa:       031/7886143
supervízor KC:  031/7886144

O klientskom centre

Dňa 20.01.2014 bolo slávnostne otvorené klientske centrum (KC) Okresného úradu Galanta, ktoré vzniklo v rámci reformy štátnej správy ESO. Vládny program ESO prináša občanom jednoduchšie vybavovanie ich záležitosti na úradoch. Cieľom KC je zabezpečiť kvalitu, transparentnosť a dostupnosť verejnej správy pre občana.

Administratívne úkony na jednotlivých pracoviskách:

prízemie:

Supervízor:

  • poradenstvo (obsluha vyvolávacieho systému), informácie o telefónnych číslach, usmernenie k žiadostiam, príjem podnetov od klientov,
  • elektronický kontraktačný systém.

 

1. Všeobecná podateľňa pre jednotlivé odbory OÚ (2 pracoviská),

  • podateľňa
  • poradenstvo

2. Odbor cestnej dopravy a pozemných komunikácií (2 pracoviská):
príjem žiadostí:

  • o uznanie typového schválenia ES jednotlivo dovezeného vozidla z členského štátu, iného zmluvného štátu alebo tretieho štátu,
  • o uznanie schválenia jednotlivo dovezeného vozidla z členského štátu, iného zmluvného štátu alebo tretieho štátu,
  • o schválenie jednotlivo dovezeného vozidla z členského štátu, iného zmluvného štátu alebo tretieho štátu,
  • o schválenie jednotlivo dokončovaného vozidla,
  • o schválenie jednotlivo dovezeného systému, komponentu, samostatnej technickej jednotky,
  • o povolenie prestavby jednotlivého vozidla / výroby jednotlivého vozidla,
  • o schválenie prestavby jednotlivého vozidla / jednotlivo vyrobeného vozidla,
  • o zápis zmeny do osvedčenia o evidencii časť II alebo technického osvedčenia vozidla (alternatívne pneumatiky, odstránenie priečkového systému,...),
  • o vydanie duplikátu osvedčenia o evidencii časť II alebo technického osvedčenia vozidla,
  • o zápis náhradného identifikačného čísla vozidla VIN do osvedčenia o evidencii časť II alebo technického osvedčenia vozidla,
  • o dočasné vyradenie vozidla, predĺženie dočasného vyradenia vozidla alebo opätovné uvedenie do prevádzky (iba vozidlá, ktoré nepodliehajú evidencii),
  • o pridelenie tabuliek so zvláštnym evidenčným číslom,
  • o udelenie povolenia na zriadenie STK, pracoviska EK, kontroly originality,
  • o udelenie oprávnenia na vykonávanie technickej kontroly, emisnej kontroly, kontroly originality a na montáž plynových zariadení.

3. Odbor všeobecnej vnútornej správy (1 pracovisko):

  • osvedčovanie listín a podpisov na listinách,
  • žiadosť o zmenu mena alebo priezviska - podanie,
  • žiadosť o povolenie verejnej zbierky.

4. Odbor živnostenského podnikania (4 pracoviská):

  • ohlásenie živnosti a príjem žiadosti o vydanie osvedčenia o živnostenskom oprávnení,
  • príjem žiadosti o oprávnenie na podnikanie na základe iného ako živnostenského zákona,
  • výpis zo živnostenského registra,
  • výdaj potvrdenia o tom, že zápis v živnostenskom registri nie je,
  • prehľad údajov zapísaných v živnostenskom registri,
  • ohlásenie o zriadení/zrušení prevádzkarne,
  • oznámenie o zmene údajov zapísaných v živnostenskom registri a oznámenie o zmene údajov uvádzaných na dokladoch o živnostenskom oprávnení,
  • oznámenie o pozastavení prevádzkovania živnosti,
  • oznámenie o zmene obdobia pozastavenia prevádzkovania živnosti,
  • oznámenie o ukončení podnikania,
  • oznámenie o zániku osvedčeného živnostenského oprávnenia s neskorším dňom začatia živnosti,
  • prvozápis do obchodného registra,
  • výdaj potvrdenia o tom, že poskytovanie služby nie je na základe živnostenského zákona obmedzené alebo zakázané,
  • príjem oznámení o cezhraničnom poskytovaní služieb na území SR,
  • výdaj osvedčenia o povahe a dĺžke praxe v činnostiach, ktoré sú živnosťou,
  • povolenie výnimky na vykonávanie funkcie zodpovedného zástupcu vo viac ako jednej prevádzkarni,
  • poradenská a informačná činnosť na úseku živnostenského podnikania, ktorá nemá charakter právneho poradenstva.

5. Odbor starostlivosti o životné prostredie (1 pracovisko):

  • výdaj stavebného povolenia na vodné stavby,
  • výdaj povolenia na vypúšťanie odpadových vôd,
  • výdaj povolenia na osobitné užívanie vôd,
  • schválenie povodňového plánu,
  • súhlas na vydanie súboru technicko-prevádzkových parametrov a technicko-organizačných opatrení,
  • súhlas na vydanie rozhodnutia o povolení stavby spaľovne odpadov,
  • vyjadrenie k vydaniu stavebného povolenia na stavbu alebo zmenu stavby,
  • súhlasy na činnosti v chránených územiach,
  • súhlas na prevádzkovanie zariadenia na zneškodňovanie, zhodnocovanie odpadov.

6. Okresný dopravný inšpektorát, odbor bezpečnosti cestnej premávky a dopravných evidencií v Galante (1 pracovisko):

  • prihlásenie doposiaľ neevidovaného vozidla do evidencie vozidiel,
  • prihlásenie vozidla vyradeného zo špeciálnych evidencií do evidencie vozidiel,
  • prihlásenie jednotlivo dovezeného vozidla do evidencie vozidiel,
  • prevod držby vozidla na inú osobu,
  • zápis držiteľa vozidla pôvodným orgánom Policajného zboru,
  • zápis držiteľa vozidla ďalším orgánom Policajného zboru,
  • zápis zmeny vlastníka vozidla,
  • výmena tabuliek s evidenčným číslom,
  • prideľovanie voliteľného čísla,
  • duplikáty tabuliek s evidenčným číslom,
  • výdaj tabuliek s evidenčným číslom na nosič bicyklov,
  • evidencia zmien vykonaných na vozidle a zmien údajov o držiteľovi vozidla,
  • evidencia spájacieho zariadenia,
  • odhlásenie vozidla do cudziny,
  • vyradenie vozidla z evidencie,
  • dočasné vyradenie vozidla z evidencie,
  • zápis oznámenia odcudzenia vozidla, nájdenia a vrátenia vozidla,
  • zrušenie avíza prevodu držby vozidla.