Prievidza | |||||||||
+/- | 0810 | 0811 | 0812 | 0813 | 0815 | 0816 | |||
Počet nehôd celkom | 338 | -23 | 41 | 26 | 19 | 56 | 195 | 1 | |
tj. % | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | |
šk. do 3990€, bez usmrt., zran. | 174 | -19 | 29 | 9 | 6 | 21 | 109 | 0 | |
tj. % | 51,5 | 53,5 | 70,7 | 34,6 | 31,6 | 37,5 | 55,9 | 0 | |
neh. s násl. na živote alebo zdr. | 145 | 3 | 11 | 16 | 12 | 30 | 75 | 1 | |
tj. % | 42,9 | 39,3 | 26,8 | 61,5 | 63,2 | 53,6 | 38,5 | 100 | |
Počet usmrtených | 8 | 6 | 0 | 3 | 1 | 3 | 1 | 0 | |
Počet ťažko zranených | 18 | 9 | 3 | 5 | 0 | 2 | 8 | 0 | |
Počet ľahko zranených | 164 | 4 | 9 | 19 | 14 | 36 | 85 | 1 | |
Škoda v 10€ | 72343 | 1026 | 6025 | 5007 | 6020 | 19885 | 35401 | 5 |
Prievidza | |||||||||
+/- | 0810 | 0811 | 0812 | 0813 | 0815 | 0816 | |||
vodičom motorového vozidla | 300 | -21 | 39 | 23 | 16 | 48 | 174 | 0 | |
vodičom nemotorového vozidla | 8 | -6 | 1 | 2 | 0 | 0 | 4 | 1 | |
deťmi | 1 | -2 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
chodcom | 17 | 8 | 0 | 0 | 2 | 4 | 11 | 0 | |
deťmi | 6 | 3 | 0 | 0 | 0 | 3 | 3 | 0 | |
zamestnancom SŽD | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
iným účastníkom cestnej premávky | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | |
závadou komunikácie | 0 | -2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
technickou závadou vozidla | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
lesnou zverou a domácimi zvieratami | 5 | -6 | 0 | 0 | 1 | 1 | 3 | 0 | |
iné zavinenie | 4 | 2 | 1 | 1 | 0 | 1 | 1 | 0 | |
odrazeným kameňom | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | |
zavinenie nezistené | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | |
nezadané | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Prievidza | ||||||||
+/- | 0810 | 0811 | 0812 | 0813 | 0815 | 0816 | ||
porušenie povinnosti vodiča | 70 | -11 | 11 | 7 | 4 | 11 | 37 | 0 |
nedovolená rýchlosť jazdy | 39 | 13 | 2 | 2 | 3 | 6 | 26 | 0 |
nesprávne otáčanie a cúvanie | 33 | 0 | 7 | 1 | 0 | 3 | 22 | 0 |
nesprávna jazda cez križovatku | 27 | 3 | 1 | 1 | 1 | 9 | 15 | 0 |
nesprávny spôsob jazdy | 16 | 6 | 5 | 2 | 0 | 3 | 6 | 0 |
nedodržanie vzdialenosti medzi vozidlami | 12 | -10 | 1 | 0 | 2 | 5 | 4 | 0 |
nesprávne odbočovanie | 10 | 0 | 3 | 1 | 0 | 0 | 6 | 0 |
porušenie povinnosti účastníka cestnej premávky | 6 | 1 | 0 | 2 | 0 | 1 | 3 | 0 |
nesprávne predchádzanie | 4 | -2 | 1 | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 |
nesprávne zastavenie a státie | 2 | -1 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 |
Prievidza | ||||||||
+/- | 0810 | 0811 | 0812 | 0813 | 0815 | 0816 | ||
v obci | 258 | -8 | 33 | 18 | 8 | 32 | 166 | 1 |
mimo obec | 80 | -15 | 8 | 8 | 11 | 24 | 29 | 0 |
nezadané | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Prievidza | ||||||||
+/- | 0810 | 0811 | 0812 | 0813 | 0815 | 0816 | ||
diaľnica | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
diaľničný privádzač | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
rýchlostná cesta | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
rýchlostný privádzač | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
cesta I. triedy | 93 | 0 | 15 | 9 | 4 | 34 | 30 | 1 |
cesta II. triedy | 9 | -18 | 0 | 3 | 5 | 1 | 0 | 0 |
cesta III. triedy | 32 | -10 | 1 | 5 | 6 | 0 | 20 | 0 |
komunikácia účelová - poľné a lesné cesty | 3 | 1 | 1 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 |
komunikácia účelová - ostatné (parkoviská, príjazdy k továrňam, pieskovňam, skladom a pod.) | 29 | -10 | 3 | 2 | 0 | 4 | 20 | 0 |
komunikácia v km systéme nesledovaná | 172 | 14 | 21 | 7 | 4 | 16 | 124 | 0 |
nezadané | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Prievidza | ||||||||
+/- | 0810 | 0811 | 0812 | 0813 | 0815 | 0816 | ||
železničné priecestie | 1 | -2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 |
iné | 337 | -21 | 41 | 26 | 19 | 56 | 194 | 1 |
NEZADANÉ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Prievidza | |||||||||
+/- | 0810 | 0811 | 0812 | 0813 | 0815 | 0816 | |||
Alkohol u vin. neh. | 39 | -2 | 6 | 2 | 3 | 7 | 20 | 1 | |
tj. % | 11,5 | 11,4 | 14,6 | 7,7 | 15,8 | 12,5 | 10,3 | 100 |
Prievidza | ||||||||||
+/- | 0810 | 0811 | 0812 | 0813 | 0815 | 0816 | ||||
motocykel, motorová trojkolka, štvorkolka - L | 11 | 6 | 3 | 1 | 2 | 3 | 2 | 0 | ||
malé motocykle L1e, L2e | 6 | 5 | 2 | 0 | 2 | 1 | 1 | 0 | ||
motocykle L3e, L4e | 4 | -1 | 1 | 1 | 0 | 1 | 1 | 0 | ||
motorové trojkolky L5e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
štvorkolky L6e, L7e | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | ||
snežný skúter - LS | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
osobné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - M | 180 | -19 | 21 | 16 | 8 | 32 | 103 | 0 | ||
z toho pravostranné riadenie | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
osobné motorové vozidlá M1, M1G | 179 | -18 | 21 | 16 | 8 | 32 | 102 | 0 | ||
z toho pravostranné riadenie | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
autobusy M2, M3, M2G, M3G | 1 | -1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | ||
z toho pravostranné riadenie | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
nákladné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - N | 34 | 8 | 7 | 0 | 1 | 6 | 20 | 0 | ||
z toho pravostranné riadenie | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
N1, N1G s celkovou hmotnosťou do 3 500 kg | 20 | 0 | 1 | 0 | 0 | 4 | 15 | 0 | ||
z toho pravostranné riadenie | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
N2, N2G s celkovou hmotnosťou do 12000 kg | 3 | 2 | 0 | 0 | 1 | 0 | 2 | 0 | ||
z toho pravostranné riadenie | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
N3, N3G s celkovou hmotnosťou nad 12000 kg | 11 | 6 | 6 | 0 | 0 | 2 | 3 | 0 | ||
z toho pravostranné riadenie | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
prípojné vozidlo (vrátane návesa) - O | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
O1, s celkovou hmotnosťou do 750 kg, | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
ostatné prípojné vozidlo | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
kolesový traktor - T | 0 | -2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
pásový traktor - C | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
prípojné vozidlo traktora - R | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
traktorom ťahaný vymeniteľný stroj - S | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
pracovný stroj - P | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
iné cestné vozidlo - V | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
bicykel, kolobežka | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
záprahové | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
jednonápravový traktor s prívesom | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
ostatné iné cestné vozidlo | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
nezistený druh cestného vozidla | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
električkové dráhové vozidlo - ELEK | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
trolejbusové dráhové vozidlo - TR | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
železničné dráhové vozidlo - ZE | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
nezadané | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Prievidza | ||||||||
+/- | 0810 | 0811 | 0812 | 0813 | 0815 | 0816 | ||
0 - 1 hod | 4 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 |
1 - 2 hod | 5 | 4 | 0 | 0 | 1 | 0 | 4 | 0 |
2 - 3 hod | 5 | 1 | 1 | 1 | 0 | 1 | 2 | 0 |
3 - 4 hod | 6 | 2 | 1 | 0 | 1 | 0 | 4 | 0 |
4 - 5 hod | 2 | -4 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 |
5 - 6 hod | 8 | 0 | 3 | 0 | 0 | 3 | 2 | 0 |
6 - 7 hod | 8 | -1 | 0 | 0 | 1 | 3 | 4 | 0 |
7 - 8 hod | 8 | -6 | 2 | 1 | 0 | 1 | 4 | 0 |
8 - 9 hod | 10 | 1 | 1 | 0 | 1 | 3 | 5 | 0 |
9 - 10 hod | 18 | -3 | 2 | 1 | 0 | 3 | 12 | 0 |
10 - 11 hod | 18 | 2 | 1 | 4 | 1 | 1 | 11 | 0 |
11 - 12 hod | 17 | 2 | 1 | 2 | 0 | 2 | 12 | 0 |
12 - 13 hod | 13 | -4 | 2 | 2 | 1 | 4 | 4 | 0 |
13 - 14 hod | 16 | 3 | 2 | 2 | 3 | 4 | 5 | 0 |
14 - 15 hod | 30 | 13 | 2 | 2 | 1 | 11 | 13 | 1 |
15 - 16 hod | 22 | -1 | 3 | 2 | 1 | 4 | 12 | 0 |
16 - 17 hod | 17 | 0 | 1 | 2 | 1 | 1 | 12 | 0 |
17 - 18 hod | 23 | 2 | 3 | 1 | 1 | 1 | 17 | 0 |
18 - 19 hod | 16 | -8 | 1 | 2 | 1 | 4 | 8 | 0 |
19 - 20 hod | 7 | -7 | 0 | 0 | 2 | 2 | 3 | 0 |
20 - 21 hod | 11 | -1 | 1 | 0 | 1 | 0 | 9 | 0 |
21 - 22 hod | 9 | -7 | 1 | 1 | 0 | 1 | 6 | 0 |
22 - 23 hod | 8 | -4 | 1 | 2 | 0 | 0 | 5 | 0 |
23 - 24 hod | 7 | -7 | 4 | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 |
nezistené | 50 | 0 | 6 | 1 | 2 | 4 | 37 | 0 |
Prievidza | ||||||||
+/- | 0810 | 0811 | 0812 | 0813 | 0815 | 0816 | ||
pondelok | 51 | -3 | 8 | 4 | 3 | 6 | 30 | 0 |
utorok | 52 | 12 | 2 | 4 | 1 | 13 | 32 | 0 |
streda | 49 | -4 | 5 | 4 | 2 | 12 | 26 | 0 |
štvrtok | 47 | 1 | 8 | 1 | 1 | 6 | 31 | 0 |
piatok | 56 | -1 | 6 | 5 | 6 | 7 | 31 | 1 |
sobota | 48 | -13 | 9 | 6 | 4 | 7 | 22 | 0 |
nedeľa | 35 | -15 | 3 | 2 | 2 | 5 | 23 | 0 |
Prievidza | ||||||||
+/- | 0810 | 0811 | 0812 | 0813 | 0815 | 0816 | ||
do 30 min. | 231 | 3 | 26 | 22 | 10 | 31 | 141 | 1 |
do 1 hodiny | 31 | -8 | 2 | 2 | 6 | 9 | 12 | 0 |
do 3 hodín | 32 | -6 | 3 | 1 | 2 | 4 | 22 | 0 |
do 6 hodín | 19 | -1 | 3 | 0 | 0 | 9 | 7 | 0 |
od 6 do 12 hodín | 3 | -4 | 1 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 |
od 12 do 24 hodín | 4 | -3 | 3 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 |
nad 24 hodín | 18 | -4 | 3 | 1 | 0 | 3 | 11 | 0 |
nezadané | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |