Martin | ||||||||
+/- | 0710 | 0711 | 0712 | 0714 | 0715 | |||
Počet nehôd celkom | 257 | 34 | 131 | 35 | 29 | 34 | 28 | |
tj. % | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | |
šk. do 3990€, bez usmrt., zran. | 120 | 40 | 63 | 10 | 14 | 20 | 13 | |
tj. % | 46,7 | 35,9 | 48,1 | 28,6 | 48,3 | 58,8 | 46,4 | |
neh. s násl. na živote alebo zdr. | 111 | -16 | 53 | 22 | 12 | 13 | 11 | |
tj. % | 43,2 | 57 | 40,5 | 62,9 | 41,4 | 38,2 | 39,3 | |
Počet usmrtených | 6 | 1 | 3 | 1 | 0 | 0 | 2 | |
Počet ťažko zranených | 22 | 0 | 11 | 4 | 2 | 2 | 3 | |
Počet ľahko zranených | 126 | -5 | 57 | 28 | 14 | 15 | 12 | |
Škoda v 10€ | 81247 | 26948 | 32254 | 24881 | 9095 | 7328 | 7689 |
Martin | ||||||||
+/- | 0710 | 0711 | 0712 | 0714 | 0715 | |||
vodičom motorového vozidla | 241 | 49 | 123 | 34 | 27 | 33 | 24 | |
vodičom nemotorového vozidla | 6 | -7 | 4 | 1 | 0 | 1 | 0 | |
deťmi | 1 | -2 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | |
chodcom | 7 | -3 | 2 | 0 | 2 | 0 | 3 | |
deťmi | 1 | -3 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
zamestnancom SŽD | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
iným účastníkom cestnej premávky | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
závadou komunikácie | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
technickou závadou vozidla | 0 | -1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
lesnou zverou a domácimi zvieratami | 0 | -3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
iné zavinenie | 0 | -3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
odrazeným kameňom | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | |
zavinenie nezistené | 2 | 1 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
nezadané | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Martin | |||||||
+/- | 0710 | 0711 | 0712 | 0714 | 0715 | ||
porušenie povinnosti vodiča | 61 | -7 | 26 | 7 | 11 | 12 | 5 |
porušenie povinnosti účastníka cestnej premávky | 24 | 7 | 14 | 4 | 3 | 3 | 0 |
nedodržanie vzdialenosti medzi vozidlami | 18 | 11 | 9 | 5 | 1 | 0 | 3 |
nesprávna jazda cez križovatku | 18 | 0 | 8 | 3 | 1 | 3 | 3 |
nedovolená rýchlosť jazdy | 11 | 1 | 6 | 1 | 1 | 1 | 2 |
nesprávne predchádzanie | 7 | 6 | 3 | 4 | 0 | 0 | 0 |
nesprávne otáčanie a cúvanie | 6 | 2 | 6 | 0 | 0 | 0 | 0 |
nesprávny spôsob jazdy | 5 | 4 | 2 | 2 | 0 | 0 | 1 |
nesprávne odbočovanie | 5 | -6 | 3 | 0 | 2 | 0 | 0 |
nesprávna jazda v jazdných pruhoch | 4 | 4 | 3 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Martin | |||||||
+/- | 0710 | 0711 | 0712 | 0714 | 0715 | ||
v obci | 211 | 31 | 124 | 13 | 19 | 27 | 28 |
mimo obec | 46 | 3 | 7 | 22 | 10 | 7 | 0 |
nezadané | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Martin | |||||||
+/- | 0710 | 0711 | 0712 | 0714 | 0715 | ||
diaľnica | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
diaľničný privádzač | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
rýchlostná cesta | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
rýchlostný privádzač | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
cesta I. triedy | 61 | 4 | 24 | 15 | 11 | 6 | 5 |
cesta II. triedy | 10 | 1 | 2 | 8 | 0 | 0 | 0 |
cesta III. triedy | 10 | -5 | 2 | 3 | 2 | 3 | 0 |
komunikácia účelová - poľné a lesné cesty | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
komunikácia účelová - ostatné (parkoviská, príjazdy k továrňam, pieskovňam, skladom a pod.) | 55 | 19 | 38 | 0 | 5 | 6 | 6 |
komunikácia v km systéme nesledovaná | 120 | 14 | 64 | 9 | 11 | 19 | 17 |
nezadané | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Martin | |||||||
+/- | 0710 | 0711 | 0712 | 0714 | 0715 | ||
železničné priecestie | 0 | -1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
iné | 256 | 46 | 130 | 35 | 29 | 34 | 28 |
NEZADANÉ | 1 | -11 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Martin | ||||||||
+/- | 0710 | 0711 | 0712 | 0714 | 0715 | |||
Alkohol u vin. neh. | 39 | 12 | 14 | 5 | 9 | 4 | 7 | |
tj. % | 15,2 | 12,1 | 10,7 | 14,3 | 31 | 11,8 | 25 |
Martin | |||||||||
+/- | 0710 | 0711 | 0712 | 0714 | 0715 | ||||
motocykel, motorová trojkolka, štvorkolka - L | 5 | -5 | 2 | 1 | 1 | 1 | 0 | ||
malé motocykle L1e, L2e | 1 | -1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | ||
motocykle L3e, L4e | 2 | -5 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | ||
motorové trojkolky L5e | 0 | -1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
štvorkolky L6e, L7e | 2 | 2 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | ||
snežný skúter - LS | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
osobné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - M | 130 | 13 | 68 | 18 | 15 | 17 | 12 | ||
z toho pravostranné riadenie | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
osobné motorové vozidlá M1, M1G | 129 | 12 | 68 | 17 | 15 | 17 | 12 | ||
z toho pravostranné riadenie | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
autobusy M2, M3, M2G, M3G | 1 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | ||
z toho pravostranné riadenie | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
nákladné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - N | 28 | 12 | 11 | 8 | 4 | 3 | 2 | ||
z toho pravostranné riadenie | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
N1, N1G s celkovou hmotnosťou do 3 500 kg | 18 | 10 | 9 | 2 | 4 | 1 | 2 | ||
z toho pravostranné riadenie | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
N2, N2G s celkovou hmotnosťou do 12000 kg | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
z toho pravostranné riadenie | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
N3, N3G s celkovou hmotnosťou nad 12000 kg | 9 | 2 | 1 | 6 | 0 | 2 | 0 | ||
z toho pravostranné riadenie | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
prípojné vozidlo (vrátane návesa) - O | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
O1, s celkovou hmotnosťou do 750 kg, | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
ostatné prípojné vozidlo | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
kolesový traktor - T | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
pásový traktor - C | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
prípojné vozidlo traktora - R | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
traktorom ťahaný vymeniteľný stroj - S | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
pracovný stroj - P | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
iné cestné vozidlo - V | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
bicykel, kolobežka | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
záprahové | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
jednonápravový traktor s prívesom | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
ostatné iné cestné vozidlo | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
nezistený druh cestného vozidla | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
električkové dráhové vozidlo - ELEK | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
trolejbusové dráhové vozidlo - TR | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
železničné dráhové vozidlo - ZE | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
nezadané | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Martin | |||||||
+/- | 0710 | 0711 | 0712 | 0714 | 0715 | ||
0 - 1 hod | 7 | 2 | 2 | 2 | 0 | 2 | 1 |
1 - 2 hod | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
2 - 3 hod | 1 | -4 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 |
3 - 4 hod | 4 | 0 | 2 | 0 | 1 | 1 | 0 |
4 - 5 hod | 5 | 0 | 2 | 1 | 2 | 0 | 0 |
5 - 6 hod | 9 | 1 | 3 | 3 | 0 | 2 | 1 |
6 - 7 hod | 9 | 0 | 3 | 0 | 3 | 0 | 3 |
7 - 8 hod | 12 | 5 | 7 | 5 | 0 | 0 | 0 |
8 - 9 hod | 8 | 4 | 4 | 2 | 1 | 0 | 1 |
9 - 10 hod | 13 | 4 | 10 | 1 | 1 | 0 | 1 |
10 - 11 hod | 13 | 7 | 7 | 3 | 0 | 1 | 2 |
11 - 12 hod | 16 | 6 | 10 | 1 | 1 | 4 | 0 |
12 - 13 hod | 11 | 0 | 6 | 1 | 0 | 2 | 2 |
13 - 14 hod | 12 | -3 | 7 | 1 | 1 | 0 | 3 |
14 - 15 hod | 16 | -6 | 6 | 3 | 3 | 2 | 2 |
15 - 16 hod | 14 | 2 | 11 | 1 | 0 | 0 | 2 |
16 - 17 hod | 14 | 0 | 8 | 2 | 1 | 2 | 1 |
17 - 18 hod | 12 | -3 | 5 | 1 | 3 | 2 | 1 |
18 - 19 hod | 7 | -3 | 5 | 0 | 1 | 1 | 0 |
19 - 20 hod | 13 | 3 | 5 | 2 | 0 | 2 | 4 |
20 - 21 hod | 8 | 1 | 2 | 1 | 1 | 3 | 1 |
21 - 22 hod | 8 | 6 | 2 | 2 | 3 | 1 | 0 |
22 - 23 hod | 12 | 5 | 7 | 2 | 2 | 1 | 0 |
23 - 24 hod | 1 | -2 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 |
nezistené | 32 | 9 | 17 | 1 | 3 | 8 | 3 |
Martin | |||||||
+/- | 0710 | 0711 | 0712 | 0714 | 0715 | ||
pondelok | 41 | 6 | 17 | 10 | 1 | 9 | 4 |
utorok | 29 | 0 | 14 | 1 | 6 | 2 | 6 |
streda | 35 | 4 | 15 | 4 | 7 | 3 | 6 |
štvrtok | 37 | 6 | 21 | 7 | 2 | 4 | 3 |
piatok | 58 | 21 | 34 | 7 | 7 | 6 | 4 |
sobota | 24 | -9 | 13 | 3 | 1 | 3 | 4 |
nedeľa | 33 | 6 | 17 | 3 | 5 | 7 | 1 |
Martin | |||||||
+/- | 0710 | 0711 | 0712 | 0714 | 0715 | ||
do 30 min. | 204 | 30 | 104 | 31 | 23 | 24 | 22 |
do 1 hodiny | 8 | -6 | 6 | 0 | 0 | 1 | 1 |
do 3 hodín | 19 | 1 | 15 | 0 | 1 | 1 | 2 |
do 6 hodín | 6 | -1 | 1 | 2 | 1 | 2 | 0 |
od 6 do 12 hodín | 4 | 2 | 3 | 0 | 1 | 0 | 0 |
od 12 do 24 hodín | 4 | 1 | 1 | 0 | 0 | 2 | 1 |
nad 24 hodín | 12 | 7 | 1 | 2 | 3 | 4 | 2 |
nezadané | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |