Porovnanie základných ukazovateľov o dopravných nehodách s následkom na živote alebo zdraví za obdobie od 01.01. do 30.04.2014 a porovnanie s rovnakým obdobím minulého roka. Slovensko
Celkový prehľad nehôd Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Celkom nehôd | 1396 | 182 | 169 | 135 | 170 | 192 | 142 | 201 | 205 | rozdiel | 153 | 28 | 28 | 15 | 8 | 25 | -1 | 37 | 13 | - šk. do 3990€, bez usmrt., zran. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | Neh. s násl. na živote alebo zdr. | 1396 | 182 | 169 | 135 | 170 | 192 | 142 | 201 | 205 | rozdiel | 153 | 28 | 28 | 15 | 8 | 25 | -1 | 37 | 13 | Tj % | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | Počet usmrtených | 85 | 11 | 11 | 7 | 13 | 16 | 6 | 12 | 9 | rozdiel | 29 | 5 | 2 | 3 | 8 | 5 | 1 | 3 | 2 | Počet ťažko zranených | 306 | 32 | 34 | 21 | 27 | 50 | 39 | 50 | 53 | rozdiel | 4 | 9 | -1 | -5 | -3 | -1 | -14 | 21 | -2 | Počet ľahko zranených | 1540 | 198 | 183 | 146 | 184 | 232 | 157 | 221 | 219 | rozdiel | 107 | 44 | 2 | -32 | -4 | 63 | 8 | 28 | -2 | Škoda v 10€ | 527952 | 88048 | 59893 | 38489 | 56562 | 81961 | 56007 | 66301 | 80691 | rozdiel | -8575 | 38323 | -17417 | -16224 | -801 | -13830 | -22135 | 5472 | 18037 |
|
Zavinené (ŠEDN) Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | - Chodcom | 128 | 23 | 12 | 11 | 11 | 13 | 15 | 21 | 22 | rozdiel | -16 | -2 | -2 | -4 | -1 | -10 | -3 | 2 | 4 | Tj % | 9,2 | 12,6 | 7,1 | 8,1 | 6,5 | 6,8 | 10,6 | 10,4 | 10,7 | - Vodičom mot. vozidla | 1153 | 143 | 144 | 114 | 143 | 160 | 112 | 165 | 172 | rozdiel | 126 | 23 | 21 | 15 | 3 | 27 | -1 | 31 | 7 | Tj % | 82,6 | 78,6 | 85,2 | 84,4 | 84,1 | 83,3 | 78,9 | 82,1 | 83,9 | - Vodičom nemot. voz. | 54 | 7 | 10 | 6 | 6 | 10 | 4 | 5 | 6 | rozdiel | 27 | 5 | 8 | 2 | -3 | 7 | 1 | 2 | 5 | Tj % | 3,9 | 3,8 | 5,9 | 4,4 | 3,5 | 5,2 | 2,8 | 2,5 | 2,9 |
|
Hlavné príčiny u vodičov, 10 najpočetnejších Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | porušenie povinnosti vodiča | 390 | 46 | 39 | 29 | 59 | 51 | 43 | 56 | 67 | rozdiel | 100 | 7 | 8 | 8 | 13 | 14 | 13 | 22 | 15 | Tj % | 27,9 | 25,3 | 23,1 | 21,5 | 34,7 | 26,6 | 30,3 | 27,9 | 32,7 | nedovolená rýchlosť jazdy | 274 | 23 | 36 | 42 | 32 | 32 | 24 | 44 | 41 | rozdiel | -63 | -21 | -9 | 0 | -18 | 4 | -18 | 0 | -1 | Tj % | 19,6 | 12,6 | 21,3 | 31,1 | 18,8 | 16,7 | 16,9 | 21,9 | 20 | nesprávna jazda cez križovatku | 144 | 24 | 31 | 14 | 22 | 11 | 13 | 16 | 13 | rozdiel | 38 | 14 | 15 | 3 | 7 | 1 | 0 | 3 | -5 | Tj % | 10,3 | 13,2 | 18,3 | 10,4 | 12,9 | 5,7 | 9,2 | 8 | 6,3 | porušenie osobitných ustanovení o chodcoch | 133 | 22 | 12 | 11 | 14 | 12 | 16 | 23 | 23 | rozdiel | -11 | -3 | -2 | -3 | 3 | -12 | -2 | 4 | 4 | Tj % | 9,5 | 12,1 | 7,1 | 8,1 | 8,2 | 6,3 | 11,3 | 11,4 | 11,2 | porušenie povinnosti účastníka cestnej premávky | 76 | 10 | 4 | 4 | 3 | 34 | 8 | 4 | 9 | rozdiel | -4 | 4 | 1 | -3 | -2 | 13 | -2 | -1 | -14 | Tj % | 5,4 | 5,5 | 2,4 | 3 | 1,8 | 17,7 | 5,6 | 2 | 4,4 | nesprávne odbočovanie | 75 | 16 | 9 | 6 | 5 | 11 | 5 | 11 | 12 | rozdiel | 25 | 8 | 5 | 4 | -4 | 5 | 0 | 1 | 6 | Tj % | 5,4 | 8,8 | 5,3 | 4,4 | 2,9 | 5,7 | 3,5 | 5,5 | 5,9 | nedodržanie vzdialenosti medzi vozidlami | 62 | 6 | 7 | 4 | 3 | 10 | 4 | 11 | 17 | rozdiel | 5 | -2 | -3 | -3 | 0 | 1 | 0 | 5 | 7 | Tj % | 4,4 | 3,3 | 4,1 | 3 | 1,8 | 5,2 | 2,8 | 5,5 | 8,3 | nesprávny spôsob jazdy | 59 | 4 | 16 | 3 | 8 | 8 | 5 | 11 | 4 | rozdiel | 11 | 3 | 13 | -4 | 3 | -3 | 1 | -1 | -1 | Tj % | 4,2 | 2,2 | 9,5 | 2,2 | 4,7 | 4,2 | 3,5 | 5,5 | 2 | nesprávne otáčanie a cúvanie | 41 | 7 | 4 | 5 | 6 | 4 | 4 | 7 | 4 | rozdiel | 12 | 4 | 1 | 3 | 2 | -2 | 1 | 3 | 0 | Tj % | 2,9 | 3,8 | 2,4 | 3,7 | 3,5 | 2,1 | 2,8 | 3,5 | 2 | nesprávne predchádzanie | 35 | 2 | 2 | 7 | 7 | 4 | 6 | 3 | 4 | rozdiel | 4 | 1 | -1 | 5 | -1 | -2 | 4 | -2 | 0 | Tj % | 2,5 | 1,1 | 1,2 | 5,2 | 4,1 | 2,1 | 4,2 | 1,5 | 2 |
|
Alkohol Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Alkohol | 158 | 16 | 21 | 24 | 8 | 20 | 24 | 19 | 26 | rozdiel | 23 | -3 | 10 | 10 | -5 | -6 | 4 | 6 | 7 | Tj % | 11,3 | 8,8 | 12,4 | 17,8 | 4,7 | 10,4 | 16,9 | 9,5 | 12,7 |
|
Vo vnútri úseku označeného značkou Obec/Konec obce Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Nehody v obci | 905 | 158 | 97 | 76 | 95 | 128 | 85 | 128 | 138 | rozdiel | 180 | 36 | 27 | 18 | 7 | 19 | 13 | 41 | 19 | Nehody mimo obec | 491 | 24 | 72 | 59 | 75 | 64 | 57 | 73 | 67 | rozdiel | -27 | -8 | 1 | -3 | 1 | 6 | -14 | -4 | -6 | NEZADANÉ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Podľa kategórie cesty Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | diaľnica | 22 | 12 | 2 | 2 | 0 | 1 | 0 | 4 | 1 | rýchlostná cesta | 24 | 0 | 2 | 0 | 6 | 1 | 7 | 0 | 8 | cesta I. triedy | 340 | 4 | 27 | 43 | 36 | 70 | 44 | 80 | 36 | cesta II. triedy | 215 | 12 | 48 | 31 | 18 | 32 | 26 | 14 | 34 | cesta III. triedy | 179 | 5 | 22 | 25 | 33 | 26 | 16 | 28 | 24 | komunikácia účelová - poľné a lesné cesty | 7 | 1 | 2 | 2 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | komunikácia účelová - ostatné (parkoviská, príjazdy k továrňam, pieskovňam, skladom a pod.) | 49 | 5 | 7 | 6 | 10 | 4 | 7 | 7 | 3 | komunikácia v km systéme nesledovaná | 559 | 143 | 59 | 26 | 65 | 58 | 42 | 68 | 98 | nezadané | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
|
Následky vo vozidlách pri DN. Osoby: vodiči Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Počet usmrtených | 43 | 4 | 9 | 2 | 8 | 6 | 2 | 7 | 5 | rozdiel | 14 | 0 | 3 | 2 | 4 | 1 | -2 | 4 | 2 | motocykel, motorová trojkolka, štvorkolka - L | 6 | 0 | 1 | 0 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | rozdiel | 4 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 1 | - z toho malé motocykle L1e, L2e | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 1 | 1 | rozdiel | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 1 | - z toho motocykle L3e, L4e | 2 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 1 | 0 | 1 | 0 | 1 | -1 | 0 | 0 | 0 | - z toho motorové trojkolky L5e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho štvorkolky L6e, L7e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | snežný skúter - LS | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | osobné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - M | 29 | 2 | 7 | 1 | 5 | 5 | 1 | 5 | 3 | rozdiel | 7 | -2 | 2 | 1 | 1 | 3 | -2 | 3 | 1 | - z toho osobné motorové vozidlá M1, M1G | 29 | 2 | 7 | 1 | 5 | 5 | 1 | 5 | 3 | rozdiel | 7 | -2 | 2 | 1 | 1 | 3 | -2 | 3 | 1 | - z toho autobusy M2, M3, M2G, M3G | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nákladné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - N | 2 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | rozdiel | -1 | 0 | -1 | 0 | 1 | -1 | -1 | 0 | 1 | - z toho N1, N1G s celkovou hmotnosťou do 3 500 kg | 2 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | -1 | -1 | 0 | 1 | - z toho N2, N2G s celkovou hmotnosťou do 12000 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho N3, N3G s celkovou hmotnosťou nad 12000 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -1 | 0 | -1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | prípojné vozidlo (vrátane návesa) - O | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho O1, s celkovou hmotnosťou do 750 kg, | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné prípojné vozidlo | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | kolesový traktor - T | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pásový traktor - C | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | prípojné vozidlo traktora - R | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | traktorom ťahaný vymeniteľný stroj - S | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pracovný stroj - P | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | iné cestné vozidlo - V | 6 | 2 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | rozdiel | 6 | 2 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | - z toho bicykel, kolobežka | 5 | 2 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | rozdiel | 5 | 2 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | - z toho záprahové | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho jednonápravový traktor s prívesom | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné iné cestné vozidlo | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezistený druh cestného vozidla | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | električkové dráhové vozidlo - ELEK | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | trolejbusové dráhové vozidlo - TR | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | železničné dráhové vozidlo - ZE | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -1 | 0 | 0 | 0 | 0 | -1 | 0 | 0 | 0 | nezadané | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | -1 |
|
Následky vo vozidlách pri DN. Osoby: spolucestujúci Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Počet usmrtených | 18 | 1 | 1 | 3 | 2 | 5 | 4 | 1 | 1 | rozdiel | 9 | 0 | -1 | 2 | 1 | 5 | 3 | -1 | 0 | motocykel, motorová trojkolka, štvorkolka - L | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho malé motocykle L1e, L2e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho motocykle L3e, L4e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho motorové trojkolky L5e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho štvorkolky L6e, L7e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | snežný skúter - LS | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | osobné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - M | 18 | 1 | 1 | 3 | 2 | 5 | 4 | 1 | 1 | rozdiel | 9 | 0 | -1 | 2 | 1 | 5 | 3 | -1 | 0 | - z toho osobné motorové vozidlá M1, M1G | 18 | 1 | 1 | 3 | 2 | 5 | 4 | 1 | 1 | rozdiel | 9 | 0 | -1 | 2 | 1 | 5 | 3 | -1 | 0 | - z toho autobusy M2, M3, M2G, M3G | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nákladné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - N | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho N1, N1G s celkovou hmotnosťou do 3 500 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho N2, N2G s celkovou hmotnosťou do 12000 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho N3, N3G s celkovou hmotnosťou nad 12000 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | prípojné vozidlo (vrátane návesa) - O | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho O1, s celkovou hmotnosťou do 750 kg, | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné prípojné vozidlo | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | kolesový traktor - T | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pásový traktor - C | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | prípojné vozidlo traktora - R | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | traktorom ťahaný vymeniteľný stroj - S | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pracovný stroj - P | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | iné cestné vozidlo - V | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho bicykel, kolobežka | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho záprahové | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho jednonápravový traktor s prívesom | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné iné cestné vozidlo | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezistený druh cestného vozidla | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | električkové dráhové vozidlo - ELEK | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | trolejbusové dráhové vozidlo - TR | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | železničné dráhové vozidlo - ZE | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezadané | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Následky, pokračovanie Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Počet usmrtených | 85 | 11 | 11 | 7 | 13 | 16 | 6 | 12 | 9 | rozdiel | 29 | 5 | 2 | 3 | 8 | 5 | 1 | 3 | 2 | - chodci | 24 | 6 | 1 | 2 | 3 | 5 | 0 | 4 | 3 | rozdiel | 6 | 5 | 0 | -1 | 3 | -1 | 0 | 0 | 0 | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -1 | 0 | 0 | 0 | 0 | -1 | 0 | 0 | 0 | - cyklisti | 5 | 2 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | rozdiel | 5 | 2 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - v mot. voz. | 55 | 3 | 9 | 4 | 9 | 11 | 6 | 7 | 6 | rozdiel | 18 | -2 | 1 | 3 | 4 | 6 | 1 | 2 | 3 | - z toho deti | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - v nemot. voz. | 6 | 2 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | rozdiel | 6 | 2 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - nie je účastníkom premávky | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - NEZADANÉ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Následky v OA Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Počet usmrtených | 47 | 3 | 8 | 4 | 7 | 10 | 5 | 6 | 4 | rozdiel | 16 | -2 | 1 | 3 | 2 | 8 | 1 | 2 | 1 | - vodič OA priput. | 16 | 0 | 3 | 1 | 3 | 4 | 1 | 3 | 1 | rozdiel | 3 | 0 | -1 | 1 | 1 | 2 | 0 | 1 | -1 | - vodič OA nepriput. | 12 | 2 | 4 | 0 | 1 | 1 | 0 | 2 | 2 | rozdiel | 3 | -2 | 3 | 0 | -1 | 1 | -2 | 2 | 2 | - spoluc. OA priput. | 8 | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 | 3 | 0 | 1 | rozdiel | 1 | 0 | -2 | -1 | -1 | 4 | 3 | -2 | 0 | - spoluc. OA nepriput. | 9 | 1 | 1 | 2 | 2 | 1 | 1 | 1 | 0 | rozdiel | 7 | 0 | 1 | 2 | 2 | 1 | 0 | 1 | 0 |
|