Porovnanie základných ukazovateľov o dopravných nehodách za obdobie od 01.01. do 30.04.2014 a porovnanie s rovnakým obdobím minulého roka. Slovensko
Celkový prehľad nehôd Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Celkom nehôd | 3939 | 742 | 361 | 340 | 462 | 603 | 365 | 586 | 480 | rozdiel | -226 | -57 | 14 | -60 | -13 | -19 | -77 | -16 | 2 | - šk. do 3990€, bez usmrt., zran. | 1960 | 423 | 146 | 162 | 219 | 317 | 157 | 307 | 229 | rozdiel | -279 | -110 | 0 | -63 | -4 | 0 | -56 | -49 | 3 | Neh. s násl. na živote alebo zdr. | 1396 | 182 | 169 | 135 | 170 | 192 | 142 | 201 | 205 | rozdiel | 153 | 28 | 28 | 15 | 8 | 25 | -1 | 37 | 13 | Tj % | 35,4 | 24,5 | 46,8 | 39,7 | 36,8 | 31,8 | 38,9 | 34,3 | 42,7 | Počet usmrtených | 85 | 11 | 11 | 7 | 13 | 16 | 6 | 12 | 9 | rozdiel | 29 | 5 | 2 | 3 | 8 | 5 | 1 | 3 | 2 | Počet ťažko zranených | 306 | 32 | 34 | 21 | 27 | 50 | 39 | 50 | 53 | rozdiel | 4 | 9 | -1 | -5 | -3 | -1 | -14 | 21 | -2 | Počet ľahko zranených | 1540 | 198 | 183 | 146 | 184 | 232 | 157 | 221 | 219 | rozdiel | 107 | 44 | 2 | -32 | -4 | 63 | 8 | 28 | -2 | Škoda v 10€ | 1281014 | 255434 | 137201 | 105148 | 145934 | 195590 | 144804 | 156763 | 140140 | rozdiel | -76766 | 58674 | -19732 | -20965 | -10243 | -52813 | -28922 | -8509 | 5744 |
|
Zavinené (ŠEDN) Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | - Chodcom | 147 | 26 | 13 | 12 | 12 | 17 | 15 | 24 | 28 | rozdiel | -16 | -4 | -1 | -5 | 0 | -11 | -5 | 2 | 8 | Tj % | 3,7 | 3,5 | 3,6 | 3,5 | 2,6 | 2,8 | 4,1 | 4,1 | 5,8 | - Vodičom mot. vozidla | 3506 | 659 | 326 | 307 | 405 | 547 | 318 | 514 | 430 | rozdiel | -96 | 11 | 2 | -31 | -15 | 16 | -70 | -6 | -3 | Tj % | 89 | 88,8 | 90,3 | 90,3 | 87,7 | 90,7 | 87,1 | 87,7 | 89,6 | - Vodičom nemot. voz. | 66 | 8 | 11 | 10 | 6 | 10 | 7 | 8 | 6 | rozdiel | 24 | 2 | 8 | 3 | -5 | 5 | 3 | 4 | 4 | Tj % | 1,7 | 1,1 | 3 | 2,9 | 1,3 | 1,7 | 1,9 | 1,4 | 1,3 |
|
Hlavné príčiny u vodičov, 10 najpočetnejších Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | porušenie povinnosti vodiča | 1592 | 359 | 126 | 128 | 182 | 209 | 146 | 231 | 211 | rozdiel | 165 | 24 | 28 | -6 | 6 | 30 | 22 | 33 | 28 | Tj % | 40,4 | 48,4 | 34,9 | 37,6 | 39,4 | 34,7 | 40 | 39,4 | 44 | nedovolená rýchlosť jazdy | 586 | 70 | 65 | 79 | 78 | 71 | 56 | 102 | 65 | rozdiel | -292 | -53 | -26 | -22 | -29 | -28 | -77 | -33 | -24 | Tj % | 14,9 | 9,4 | 18 | 23,2 | 16,9 | 11,8 | 15,3 | 17,4 | 13,5 | nesprávne otáčanie a cúvanie | 239 | 44 | 22 | 34 | 31 | 26 | 19 | 40 | 23 | rozdiel | 20 | 12 | -3 | 5 | 7 | 8 | -7 | 5 | -7 | Tj % | 6,1 | 5,9 | 6,1 | 10 | 6,7 | 4,3 | 5,2 | 6,8 | 4,8 | porušenie povinnosti účastníka cestnej premávky | 237 | 25 | 17 | 5 | 12 | 122 | 24 | 12 | 20 | rozdiel | -46 | 14 | -12 | -8 | -2 | -7 | -7 | -5 | -19 | Tj % | 6 | 3,4 | 4,7 | 1,5 | 2,6 | 20,2 | 6,6 | 2 | 4,2 | nesprávna jazda cez križovatku | 237 | 46 | 38 | 22 | 35 | 24 | 22 | 31 | 19 | rozdiel | 36 | 20 | 15 | 4 | 4 | -2 | 1 | 4 | -10 | Tj % | 6 | 6,2 | 10,5 | 6,5 | 7,6 | 4 | 6 | 5,3 | 4 | nedodržanie vzdialenosti medzi vozidlami | 154 | 31 | 11 | 8 | 20 | 24 | 13 | 19 | 28 | rozdiel | 23 | 0 | -6 | 0 | 4 | 1 | 3 | 5 | 16 | Tj % | 3,9 | 4,2 | 3 | 2,4 | 4,3 | 4 | 3,6 | 3,2 | 5,8 | porušenie osobitných ustanovení o chodcoch | 151 | 24 | 13 | 12 | 15 | 16 | 16 | 26 | 29 | rozdiel | -12 | -7 | -1 | -4 | 4 | -12 | -4 | 4 | 8 | Tj % | 3,8 | 3,2 | 3,6 | 3,5 | 3,2 | 2,7 | 4,4 | 4,4 | 6 | nesprávny spôsob jazdy | 133 | 15 | 24 | 6 | 11 | 20 | 20 | 28 | 9 | rozdiel | 7 | 3 | 20 | -11 | -3 | -4 | 2 | 0 | 0 | Tj % | 3,4 | 2 | 6,6 | 1,8 | 2,4 | 3,3 | 5,5 | 4,8 | 1,9 | nesprávne odbočovanie | 122 | 29 | 12 | 7 | 11 | 18 | 8 | 21 | 16 | rozdiel | 43 | 15 | 3 | 3 | -3 | 6 | 3 | 9 | 7 | Tj % | 3,1 | 3,9 | 3,3 | 2,1 | 2,4 | 3 | 2,2 | 3,6 | 3,3 | nesprávne predchádzanie | 81 | 9 | 8 | 12 | 12 | 11 | 11 | 11 | 7 | rozdiel | -5 | 3 | -2 | 1 | -3 | -1 | -1 | -2 | 0 | Tj % | 2,1 | 1,2 | 2,2 | 3,5 | 2,6 | 1,8 | 3 | 1,9 | 1,5 |
|
Alkohol Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Alkohol | 479 | 48 | 48 | 60 | 34 | 70 | 63 | 69 | 87 | rozdiel | 27 | -4 | 4 | 5 | -1 | -15 | 5 | 17 | 16 | Tj % | 12,2 | 6,5 | 13,3 | 17,6 | 7,4 | 11,6 | 17,3 | 11,8 | 18,1 |
|
Vo vnútri úseku označeného značkou Obec/Konec obce Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Nehody v obci | 2928 | 680 | 231 | 226 | 311 | 451 | 230 | 418 | 381 | rozdiel | 51 | -34 | 20 | -23 | 22 | 3 | -10 | 49 | 24 | Nehody mimo obec | 1011 | 62 | 130 | 114 | 151 | 152 | 135 | 168 | 99 | rozdiel | -277 | -23 | -6 | -37 | -35 | -22 | -67 | -65 | -22 | NEZADANÉ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Podľa kategórie cesty Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | diaľnica | 122 | 49 | 13 | 19 | 0 | 23 | 0 | 16 | 2 | rýchlostná cesta | 65 | 0 | 7 | 0 | 19 | 2 | 23 | 0 | 14 | cesta I. triedy | 693 | 11 | 40 | 71 | 78 | 151 | 99 | 185 | 58 | cesta II. triedy | 398 | 23 | 71 | 53 | 44 | 73 | 46 | 36 | 52 | cesta III. triedy | 357 | 9 | 40 | 42 | 59 | 63 | 40 | 61 | 43 | komunikácia účelová - poľné a lesné cesty | 20 | 1 | 2 | 3 | 5 | 5 | 1 | 2 | 1 | komunikácia účelová - ostatné (parkoviská, príjazdy k továrňam, pieskovňam, skladom a pod.) | 437 | 58 | 36 | 47 | 53 | 72 | 35 | 88 | 48 | komunikácia v km systéme nesledovaná | 1846 | 591 | 152 | 105 | 204 | 214 | 121 | 198 | 261 | nezadané | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
|
Následky vo vozidlách pri DN. Osoby: vodiči Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Počet usmrtených | 43 | 4 | 9 | 2 | 8 | 6 | 2 | 7 | 5 | rozdiel | 14 | 0 | 3 | 2 | 4 | 1 | -2 | 4 | 2 | motocykel, motorová trojkolka, štvorkolka - L | 6 | 0 | 1 | 0 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | rozdiel | 4 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 1 | - z toho malé motocykle L1e, L2e | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 1 | 1 | rozdiel | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 1 | - z toho motocykle L3e, L4e | 2 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 1 | 0 | 1 | 0 | 1 | -1 | 0 | 0 | 0 | - z toho motorové trojkolky L5e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho štvorkolky L6e, L7e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | snežný skúter - LS | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | osobné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - M | 29 | 2 | 7 | 1 | 5 | 5 | 1 | 5 | 3 | rozdiel | 7 | -2 | 2 | 1 | 1 | 3 | -2 | 3 | 1 | - z toho osobné motorové vozidlá M1, M1G | 29 | 2 | 7 | 1 | 5 | 5 | 1 | 5 | 3 | rozdiel | 7 | -2 | 2 | 1 | 1 | 3 | -2 | 3 | 1 | - z toho autobusy M2, M3, M2G, M3G | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nákladné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - N | 2 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | rozdiel | -1 | 0 | -1 | 0 | 1 | -1 | -1 | 0 | 1 | - z toho N1, N1G s celkovou hmotnosťou do 3 500 kg | 2 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | -1 | -1 | 0 | 1 | - z toho N2, N2G s celkovou hmotnosťou do 12000 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho N3, N3G s celkovou hmotnosťou nad 12000 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -1 | 0 | -1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | prípojné vozidlo (vrátane návesa) - O | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho O1, s celkovou hmotnosťou do 750 kg, | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné prípojné vozidlo | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | kolesový traktor - T | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pásový traktor - C | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | prípojné vozidlo traktora - R | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | traktorom ťahaný vymeniteľný stroj - S | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pracovný stroj - P | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | iné cestné vozidlo - V | 6 | 2 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | rozdiel | 6 | 2 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | - z toho bicykel, kolobežka | 5 | 2 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | rozdiel | 5 | 2 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | - z toho záprahové | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho jednonápravový traktor s prívesom | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné iné cestné vozidlo | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezistený druh cestného vozidla | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | električkové dráhové vozidlo - ELEK | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | trolejbusové dráhové vozidlo - TR | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | železničné dráhové vozidlo - ZE | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -1 | 0 | 0 | 0 | 0 | -1 | 0 | 0 | 0 | nezadané | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | -1 |
|
Následky vo vozidlách pri DN. Osoby: spolucestujúci Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Počet usmrtených | 18 | 1 | 1 | 3 | 2 | 5 | 4 | 1 | 1 | rozdiel | 9 | 0 | -1 | 2 | 1 | 5 | 3 | -1 | 0 | motocykel, motorová trojkolka, štvorkolka - L | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho malé motocykle L1e, L2e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho motocykle L3e, L4e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho motorové trojkolky L5e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho štvorkolky L6e, L7e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | snežný skúter - LS | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | osobné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - M | 18 | 1 | 1 | 3 | 2 | 5 | 4 | 1 | 1 | rozdiel | 9 | 0 | -1 | 2 | 1 | 5 | 3 | -1 | 0 | - z toho osobné motorové vozidlá M1, M1G | 18 | 1 | 1 | 3 | 2 | 5 | 4 | 1 | 1 | rozdiel | 9 | 0 | -1 | 2 | 1 | 5 | 3 | -1 | 0 | - z toho autobusy M2, M3, M2G, M3G | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nákladné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - N | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho N1, N1G s celkovou hmotnosťou do 3 500 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho N2, N2G s celkovou hmotnosťou do 12000 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho N3, N3G s celkovou hmotnosťou nad 12000 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | prípojné vozidlo (vrátane návesa) - O | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho O1, s celkovou hmotnosťou do 750 kg, | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné prípojné vozidlo | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | kolesový traktor - T | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pásový traktor - C | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | prípojné vozidlo traktora - R | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | traktorom ťahaný vymeniteľný stroj - S | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pracovný stroj - P | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | iné cestné vozidlo - V | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho bicykel, kolobežka | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho záprahové | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho jednonápravový traktor s prívesom | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné iné cestné vozidlo | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezistený druh cestného vozidla | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | električkové dráhové vozidlo - ELEK | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | trolejbusové dráhové vozidlo - TR | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | železničné dráhové vozidlo - ZE | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezadané | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Následky, pokračovanie Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Počet usmrtených | 85 | 11 | 11 | 7 | 13 | 16 | 6 | 12 | 9 | rozdiel | 29 | 5 | 2 | 3 | 8 | 5 | 1 | 3 | 2 | - chodci | 24 | 6 | 1 | 2 | 3 | 5 | 0 | 4 | 3 | rozdiel | 6 | 5 | 0 | -1 | 3 | -1 | 0 | 0 | 0 | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -1 | 0 | 0 | 0 | 0 | -1 | 0 | 0 | 0 | - cyklisti | 5 | 2 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | rozdiel | 5 | 2 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - v mot. voz. | 55 | 3 | 9 | 4 | 9 | 11 | 6 | 7 | 6 | rozdiel | 18 | -2 | 1 | 3 | 4 | 6 | 1 | 2 | 3 | - z toho deti | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - v nemot. voz. | 6 | 2 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | rozdiel | 6 | 2 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - nie je účastníkom premávky | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - NEZADANÉ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Následky v OA Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Počet usmrtených | 47 | 3 | 8 | 4 | 7 | 10 | 5 | 6 | 4 | rozdiel | 16 | -2 | 1 | 3 | 2 | 8 | 1 | 2 | 1 | - vodič OA priput. | 16 | 0 | 3 | 1 | 3 | 4 | 1 | 3 | 1 | rozdiel | 3 | 0 | -1 | 1 | 1 | 2 | 0 | 1 | -1 | - vodič OA nepriput. | 12 | 2 | 4 | 0 | 1 | 1 | 0 | 2 | 2 | rozdiel | 3 | -2 | 3 | 0 | -1 | 1 | -2 | 2 | 2 | - spoluc. OA priput. | 8 | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 | 3 | 0 | 1 | rozdiel | 1 | 0 | -2 | -1 | -1 | 4 | 3 | -2 | 0 | - spoluc. OA nepriput. | 9 | 1 | 1 | 2 | 2 | 1 | 1 | 1 | 0 | rozdiel | 7 | 0 | 1 | 2 | 2 | 1 | 0 | 1 | 0 |
|