Porovnanie základných ukazovateľov o dopravných nehodách s následkom na živote alebo zdraví za obdobie od 01.01. do 31.01.2014 a porovnanie s rovnakým obdobím minulého roka. Slovensko
Celkový prehľad nehôd Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Celkom nehôd | 365 | 48 | 39 | 39 | 42 | 50 | 44 | 47 | 56 | rozdiel | 20 | 12 | 9 | -2 | -1 | 3 | 2 | -2 | -1 | - šk. do 3990€, bez usmrt., zran. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | Neh. s násl. na živote alebo zdr. | 365 | 48 | 39 | 39 | 42 | 50 | 44 | 47 | 56 | rozdiel | 20 | 12 | 9 | -2 | -1 | 3 | 2 | -2 | -1 | Tj % | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | Počet usmrtených | 30 | 4 | 5 | 3 | 3 | 9 | 1 | 4 | 1 | rozdiel | 18 | 4 | 4 | 3 | 3 | 5 | 0 | -1 | 0 | Počet ťažko zranených | 69 | 4 | 8 | 3 | 7 | 17 | 5 | 9 | 16 | rozdiel | -29 | -3 | 0 | -10 | -2 | 4 | -10 | -4 | -4 | Počet ľahko zranených | 383 | 48 | 42 | 39 | 49 | 51 | 52 | 51 | 51 | rozdiel | -57 | 16 | -10 | -40 | -8 | 0 | 11 | -9 | -17 | Škoda v 10€ | 133711 | 20718 | 15319 | 7186 | 17267 | 18788 | 16338 | 18671 | 19424 | rozdiel | -57232 | 11043 | -4546 | -21281 | 940 | -22149 | -21043 | 825 | -1021 |
|
Zavinené (ŠEDN) Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | - Chodcom | 42 | 10 | 6 | 6 | 1 | 5 | 3 | 5 | 6 | rozdiel | 4 | 3 | 3 | 2 | -3 | 1 | -1 | -1 | 0 | Tj % | 11,5 | 20,8 | 15,4 | 15,4 | 2,4 | 10 | 6,8 | 10,6 | 10,7 | - Vodičom mot. vozidla | 301 | 33 | 32 | 30 | 38 | 42 | 37 | 42 | 47 | rozdiel | 10 | 7 | 5 | -6 | 1 | 1 | 2 | 2 | -2 | Tj % | 82,5 | 68,8 | 82,1 | 76,9 | 90,5 | 84 | 84,1 | 89,4 | 83,9 | - Vodičom nemot. voz. | 12 | 4 | 1 | 2 | 1 | 1 | 0 | 0 | 3 | rozdiel | 9 | 4 | 1 | 2 | 0 | 1 | -1 | -1 | 3 | Tj % | 3,3 | 8,3 | 2,6 | 5,1 | 2,4 | 2 | 0 | 0 | 5,4 |
|
Hlavné príčiny u vodičov, 10 najpočetnejších Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | porušenie povinnosti vodiča | 101 | 13 | 10 | 10 | 18 | 10 | 14 | 11 | 15 | rozdiel | 23 | 5 | 5 | 4 | 5 | 0 | 6 | -2 | 0 | Tj % | 27,7 | 27,1 | 25,6 | 25,6 | 42,9 | 20 | 31,8 | 23,4 | 26,8 | nedovolená rýchlosť jazdy | 85 | 3 | 10 | 10 | 5 | 16 | 8 | 18 | 15 | rozdiel | -30 | -8 | -1 | -13 | -11 | 7 | -9 | 6 | -1 | Tj % | 23,3 | 6,3 | 25,6 | 25,6 | 11,9 | 32 | 18,2 | 38,3 | 26,8 | porušenie osobitných ustanovení o chodcoch | 43 | 10 | 6 | 6 | 2 | 5 | 3 | 5 | 6 | rozdiel | 6 | 3 | 3 | 2 | -1 | 1 | -1 | -1 | 0 | Tj % | 11,8 | 20,8 | 15,4 | 15,4 | 4,8 | 10 | 6,8 | 10,6 | 10,7 | nesprávna jazda cez križovatku | 38 | 8 | 6 | 5 | 8 | 1 | 6 | 1 | 3 | rozdiel | 22 | 5 | 4 | 5 | 8 | 0 | 3 | -2 | -1 | Tj % | 10,4 | 16,7 | 15,4 | 12,8 | 19 | 2 | 13,6 | 2,1 | 5,4 | nesprávny spôsob jazdy | 18 | 1 | 3 | 2 | 2 | 3 | 3 | 2 | 2 | rozdiel | -1 | 1 | 1 | 1 | 0 | -1 | 2 | -4 | -1 | Tj % | 4,9 | 2,1 | 7,7 | 5,1 | 4,8 | 6 | 6,8 | 4,3 | 3,6 | porušenie povinnosti účastníka cestnej premávky | 15 | 1 | 0 | 1 | 1 | 6 | 2 | 1 | 3 | rozdiel | -10 | 0 | -2 | -1 | -1 | -2 | -1 | 0 | -3 | Tj % | 4,1 | 2,1 | 0 | 2,6 | 2,4 | 12 | 4,5 | 2,1 | 5,4 | nedodržanie vzdialenosti medzi vozidlami | 15 | 3 | 1 | 0 | 1 | 2 | 2 | 2 | 4 | rozdiel | 5 | 2 | 1 | -2 | 1 | 1 | 1 | -1 | 2 | Tj % | 4,1 | 6,3 | 2,6 | 0 | 2,4 | 4 | 4,5 | 4,3 | 7,1 | nesprávne odbočovanie | 11 | 4 | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 | 1 | 3 | rozdiel | -3 | 2 | -2 | 0 | -1 | 0 | -2 | 0 | 0 | Tj % | 3 | 8,3 | 0 | 2,6 | 2,4 | 2 | 0 | 2,1 | 5,4 | nesprávne predchádzanie | 10 | 1 | 0 | 0 | 2 | 3 | 0 | 2 | 2 | rozdiel | 6 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 2 | 2 | Tj % | 2,7 | 2,1 | 0 | 0 | 4,8 | 6 | 0 | 4,3 | 3,6 | nesprávne otáčanie a cúvanie | 10 | 2 | 2 | 0 | 0 | 1 | 1 | 3 | 1 | rozdiel | -1 | 0 | 1 | -1 | -1 | -2 | 0 | 2 | 0 | Tj % | 2,7 | 4,2 | 5,1 | 0 | 0 | 2 | 2,3 | 6,4 | 1,8 |
|
Alkohol Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Alkohol | 44 | 6 | 5 | 8 | 2 | 6 | 6 | 5 | 6 | rozdiel | 14 | 2 | 2 | 5 | -2 | 2 | 2 | 2 | 1 | Tj % | 12,1 | 12,5 | 12,8 | 20,5 | 4,8 | 12 | 13,6 | 10,6 | 10,7 |
|
Vo vnútri úseku označeného značkou Obec/Konec obce Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Nehody v obci | 220 | 42 | 21 | 23 | 23 | 27 | 26 | 23 | 35 | rozdiel | 30 | 11 | 5 | 10 | -2 | -1 | 5 | 1 | 1 | Nehody mimo obec | 145 | 6 | 18 | 16 | 19 | 23 | 18 | 24 | 21 | rozdiel | -10 | 1 | 4 | -12 | 1 | 4 | -3 | -3 | -2 | NEZADANÉ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Podľa kategórie cesty Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | diaľnica | 4 | 2 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | rýchlostná cesta | 9 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 3 | 0 | 4 | cesta I. triedy | 98 | 2 | 7 | 13 | 7 | 22 | 14 | 24 | 9 | cesta II. triedy | 56 | 3 | 13 | 7 | 7 | 4 | 8 | 2 | 12 | cesta III. triedy | 47 | 2 | 5 | 5 | 5 | 12 | 5 | 7 | 6 | komunikácia účelová - poľné a lesné cesty | 4 | 0 | 1 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | komunikácia účelová - ostatné (parkoviská, príjazdy k továrňam, pieskovňam, skladom a pod.) | 11 | 1 | 2 | 2 | 2 | 1 | 2 | 0 | 1 | komunikácia v km systéme nesledovaná | 136 | 38 | 11 | 9 | 18 | 10 | 12 | 14 | 24 | nezadané | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Následky vo vozidlách pri DN. Osoby: vodiči Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Počet usmrtených | 17 | 2 | 3 | 1 | 3 | 5 | 1 | 1 | 1 | rozdiel | 12 | 2 | 2 | 1 | 3 | 3 | 0 | 0 | 1 | motocykel, motorová trojkolka, štvorkolka - L | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho malé motocykle L1e, L2e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho motocykle L3e, L4e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho motorové trojkolky L5e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho štvorkolky L6e, L7e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | snežný skúter - LS | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | osobné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - M | 12 | 0 | 3 | 0 | 2 | 5 | 1 | 1 | 0 | rozdiel | 8 | 0 | 2 | 0 | 2 | 4 | 0 | 0 | 0 | - z toho osobné motorové vozidlá M1, M1G | 12 | 0 | 3 | 0 | 2 | 5 | 1 | 1 | 0 | rozdiel | 8 | 0 | 2 | 0 | 2 | 4 | 0 | 0 | 0 | - z toho autobusy M2, M3, M2G, M3G | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nákladné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - N | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | rozdiel | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | - z toho N1, N1G s celkovou hmotnosťou do 3 500 kg | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | rozdiel | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | - z toho N2, N2G s celkovou hmotnosťou do 12000 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho N3, N3G s celkovou hmotnosťou nad 12000 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | prípojné vozidlo (vrátane návesa) - O | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho O1, s celkovou hmotnosťou do 750 kg, | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné prípojné vozidlo | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | kolesový traktor - T | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pásový traktor - C | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | prípojné vozidlo traktora - R | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | traktorom ťahaný vymeniteľný stroj - S | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pracovný stroj - P | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | iné cestné vozidlo - V | 4 | 2 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 4 | 2 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho bicykel, kolobežka | 3 | 2 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 3 | 2 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho záprahové | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho jednonápravový traktor s prívesom | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné iné cestné vozidlo | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezistený druh cestného vozidla | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | električkové dráhové vozidlo - ELEK | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | trolejbusové dráhové vozidlo - TR | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | železničné dráhové vozidlo - ZE | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -1 | 0 | 0 | 0 | 0 | -1 | 0 | 0 | 0 | nezadané | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Následky vo vozidlách pri DN. Osoby: spolucestujúci Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Počet usmrtených | 5 | 0 | 1 | 1 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 3 | 0 | 1 | 1 | 0 | 3 | 0 | -1 | -1 | motocykel, motorová trojkolka, štvorkolka - L | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho malé motocykle L1e, L2e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho motocykle L3e, L4e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho motorové trojkolky L5e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho štvorkolky L6e, L7e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | snežný skúter - LS | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | osobné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - M | 5 | 0 | 1 | 1 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 3 | 0 | 1 | 1 | 0 | 3 | 0 | -1 | -1 | - z toho osobné motorové vozidlá M1, M1G | 5 | 0 | 1 | 1 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 3 | 0 | 1 | 1 | 0 | 3 | 0 | -1 | -1 | - z toho autobusy M2, M3, M2G, M3G | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nákladné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - N | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho N1, N1G s celkovou hmotnosťou do 3 500 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho N2, N2G s celkovou hmotnosťou do 12000 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho N3, N3G s celkovou hmotnosťou nad 12000 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | prípojné vozidlo (vrátane návesa) - O | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho O1, s celkovou hmotnosťou do 750 kg, | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné prípojné vozidlo | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | kolesový traktor - T | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pásový traktor - C | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | prípojné vozidlo traktora - R | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | traktorom ťahaný vymeniteľný stroj - S | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pracovný stroj - P | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | iné cestné vozidlo - V | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho bicykel, kolobežka | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho záprahové | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho jednonápravový traktor s prívesom | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné iné cestné vozidlo | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezistený druh cestného vozidla | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | električkové dráhové vozidlo - ELEK | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | trolejbusové dráhové vozidlo - TR | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | železničné dráhové vozidlo - ZE | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezadané | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Následky, pokračovanie Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Počet usmrtených | 30 | 4 | 5 | 3 | 3 | 9 | 1 | 4 | 1 | rozdiel | 18 | 4 | 4 | 3 | 3 | 5 | 0 | -1 | 0 | - chodci | 8 | 2 | 1 | 1 | 0 | 1 | 0 | 3 | 0 | rozdiel | 3 | 2 | 1 | 1 | 0 | -1 | 0 | 0 | 0 | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - cyklisti | 3 | 2 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 3 | 2 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - v mot. voz. | 18 | 0 | 4 | 1 | 2 | 8 | 1 | 1 | 1 | rozdiel | 11 | 0 | 3 | 1 | 2 | 6 | 0 | -1 | 0 | - z toho deti | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - v nemot. voz. | 4 | 2 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 4 | 2 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - nie je účastníkom premávky | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - NEZADANÉ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Následky v OA Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Počet usmrtených | 17 | 0 | 4 | 1 | 2 | 8 | 1 | 1 | 0 | rozdiel | 11 | 0 | 3 | 1 | 2 | 7 | 0 | -1 | -1 | - vodič OA priput. | 9 | 0 | 1 | 0 | 2 | 4 | 1 | 1 | 0 | rozdiel | 5 | 0 | 0 | 0 | 2 | 3 | 0 | 0 | 0 | - vodič OA nepriput. | 3 | 0 | 2 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 3 | 0 | 2 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | - spoluc. OA priput. | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | -1 | -1 | - spoluc. OA nepriput. | 3 | 0 | 1 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 3 | 0 | 1 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |
|