Porovnanie základných ukazovateľov o dopravných nehodách za obdobie od 01.01. do 31.12.2012 a porovnanie s rovnakým obdobím minulého roka. Slovensko
Celkový prehľad nehôd Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Celkom nehôd | 13945 | 2402 | 1321 | 1245 | 1678 | 1970 | 1488 | 2169 | 1672 | rozdiel | -1054 | -382 | -48 | -189 | -36 | -204 | -116 | 49 | -128 | - šk. do 3990€, bez zr. | 6579 | 1340 | 479 | 613 | 714 | 976 | 652 | 1095 | 710 | rozdiel | 14 | -18 | 39 | -106 | 18 | -78 | 1 | 142 | 16 | Neh. so zranením | 5014 | 630 | 610 | 460 | 659 | 573 | 591 | 723 | 768 | rozdiel | -375 | -103 | -13 | -61 | 24 | -110 | -68 | 23 | -67 | Tj % | 36 | 26,2 | 46,2 | 36,9 | 39,3 | 29,1 | 39,7 | 33,3 | 45,9 | Počet usmrtených | 296 | 26 | 49 | 32 | 42 | 42 | 37 | 30 | 38 | rozdiel | -28 | -1 | 2 | 1 | 10 | 0 | -13 | -14 | -13 | Počet ťažko zranených | 1122 | 108 | 142 | 85 | 110 | 162 | 157 | 181 | 177 | rozdiel | -46 | -18 | 3 | 13 | 10 | -10 | -33 | 13 | -24 | Počet ľahko zranených | 5316 | 609 | 648 | 528 | 720 | 562 | 603 | 809 | 837 | rozdiel | -572 | -140 | -27 | -59 | -25 | -182 | -94 | 22 | -67 | Škoda v 10€ | 4670595 | 748502 | 604406 | 420802 | 525322 | 724765 | 510971 | 684886 | 450941 | rozdiel | -734396 | -357012 | -60868 | 10992 | -65384 | -2885 | -80914 | -81492 | -96833 |
|
Zavinené (ŠEDN) Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | - Chodcom | 442 | 56 | 36 | 41 | 48 | 54 | 50 | 68 | 89 | rozdiel | -24 | -22 | 7 | 10 | 15 | -20 | -13 | -15 | 14 | Tj % | 3,2 | 2,3 | 2,7 | 3,3 | 2,9 | 2,7 | 3,4 | 3,1 | 5,3 | - Vodičom mot. vozidla | 12139 | 2102 | 1172 | 1075 | 1477 | 1729 | 1307 | 1856 | 1421 | rozdiel | -987 | -379 | -62 | -114 | -41 | -187 | -82 | 48 | -170 | Tj % | 87 | 87,5 | 88,7 | 86,3 | 88 | 87,8 | 87,8 | 85,6 | 85 | - Vodičom nemot. voz. | 404 | 41 | 51 | 43 | 55 | 64 | 35 | 44 | 71 | rozdiel | 23 | 2 | 2 | -10 | -1 | -2 | 1 | -1 | 32 | Tj % | 2,9 | 1,7 | 3,9 | 3,5 | 3,3 | 3,2 | 2,4 | 2 | 4,2 |
|
Hlavné príčiny u vodičov, 10 najpočetnejších Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | porušenie povinnosti vodiča | 4933 | 822 | 422 | 446 | 670 | 656 | 499 | 795 | 623 | rozdiel | -143 | 29 | -55 | -8 | 4 | -35 | 48 | -71 | -55 | Tj % | 35,4 | 34,2 | 31,9 | 35,8 | 39,9 | 33,3 | 33,5 | 36,7 | 37,3 | nedovolená rýchlosť jazdy | 2126 | 249 | 216 | 276 | 287 | 233 | 263 | 366 | 236 | rozdiel | -261 | -73 | 1 | -26 | -41 | -40 | -80 | 66 | -68 | Tj % | 15,2 | 10,4 | 16,4 | 22,2 | 17,1 | 11,8 | 17,7 | 16,9 | 14,1 | porušenie povinnosti účastníka cestnej premávky | 910 | 63 | 102 | 27 | 49 | 415 | 118 | 34 | 102 | rozdiel | -39 | -31 | 36 | -2 | 19 | 2 | -10 | -35 | -18 | Tj % | 6,5 | 2,6 | 7,7 | 2,2 | 2,9 | 21,1 | 7,9 | 1,6 | 6,1 | nesprávna jazda cez križovatku | 807 | 170 | 106 | 77 | 117 | 75 | 80 | 104 | 78 | rozdiel | -89 | 2 | -13 | -23 | 10 | -40 | -14 | 12 | -23 | Tj % | 5,8 | 7,1 | 8 | 6,2 | 7 | 3,8 | 5,4 | 4,8 | 4,7 | nesprávne otáčanie a cúvanie | 765 | 144 | 71 | 82 | 79 | 70 | 101 | 109 | 109 | rozdiel | -41 | -19 | 3 | -14 | -17 | -18 | 17 | 6 | 1 | Tj % | 5,5 | 6 | 5,4 | 6,6 | 4,7 | 3,6 | 6,8 | 5 | 6,5 | nedodržanie vzdialenosti medzi vozidlami | 597 | 114 | 54 | 41 | 76 | 88 | 67 | 94 | 63 | rozdiel | -58 | -68 | -25 | 15 | -13 | -12 | 14 | 24 | 7 | Tj % | 4,3 | 4,7 | 4,1 | 3,3 | 4,5 | 4,5 | 4,5 | 4,3 | 3,8 | nesprávny spôsob jazdy | 574 | 35 | 61 | 45 | 77 | 80 | 94 | 124 | 58 | rozdiel | 61 | -10 | 23 | 2 | 20 | 9 | 9 | 6 | 2 | Tj % | 4,1 | 1,5 | 4,6 | 3,6 | 4,6 | 4,1 | 6,3 | 5,7 | 3,5 | porušenie povinnosti účastníka dopravnej nehody alebo škodovej udalosti | 570 | 315 | 43 | 37 | 25 | 28 | 4 | 67 | 51 | rozdiel | -311 | -213 | -33 | -9 | -12 | 3 | -40 | -9 | 2 | Tj % | 4,1 | 13,1 | 3,3 | 3 | 1,5 | 1,4 | 0,3 | 3,1 | 3,1 | porušenie osobitných ustanovení o chodcoch | 565 | 94 | 45 | 51 | 54 | 67 | 59 | 95 | 100 | rozdiel | 61 | 8 | 10 | 17 | 19 | -12 | -9 | 9 | 19 | Tj % | 4,1 | 3,9 | 3,4 | 4,1 | 3,2 | 3,4 | 4 | 4,4 | 6 | nesprávne odbočovanie | 412 | 70 | 53 | 34 | 54 | 57 | 36 | 58 | 50 | rozdiel | -28 | -4 | 8 | -13 | 3 | -7 | -5 | 0 | -10 | Tj % | 3 | 2,9 | 4 | 2,7 | 3,2 | 2,9 | 2,4 | 2,7 | 3 |
|
Alkohol Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Alkohol | 1743 | 211 | 161 | 170 | 183 | 252 | 214 | 256 | 296 | rozdiel | -159 | -12 | 11 | -53 | -12 | -40 | -21 | -16 | -16 | Tj % | 12,5 | 8,8 | 12,2 | 13,7 | 10,9 | 12,8 | 14,4 | 11,8 | 17,7 |
|
Vo vnútri úseku označeného značkou Obec/Konec obce Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Nehody v obci | 9809 | 2124 | 786 | 821 | 1101 | 1434 | 879 | 1405 | 1259 | rozdiel | -653 | -350 | -7 | -87 | 0 | -122 | -11 | 3 | -79 | Nehody mimo obec | 4136 | 278 | 535 | 424 | 577 | 536 | 609 | 764 | 413 | rozdiel | -401 | -32 | -41 | -102 | -36 | -82 | -105 | 46 | -49 | NEZADANÉ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Podľa kategórie cesty Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Dialnice | 430 | 92 | 45 | 123 | 0 | 78 | 0 | 87 | 5 | Rýchlostné cesty | 186 | 0 | 18 | 0 | 90 | 3 | 72 | 3 | 0 | Cesty 1.triedy | 2693 | 32 | 211 | 277 | 347 | 491 | 454 | 659 | 222 | Cesty 2.triedy | 1457 | 79 | 286 | 170 | 166 | 228 | 154 | 156 | 218 | Cesty 3.triedy | 1554 | 20 | 196 | 152 | 238 | 240 | 225 | 270 | 213 |
|
Následky vo vozidlách pri DN. Osoby: vodiči Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Počet usmrtených | 165 | 14 | 31 | 20 | 22 | 27 | 17 | 15 | 19 | rozdiel | -24 | 1 | -2 | 4 | 0 | 1 | -13 | -8 | -7 | nezadané | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | motocykel, motorová trojkolka, štvorkolka - L | 23 | 1 | 2 | 0 | 5 | 8 | 3 | 3 | 1 | rozdiel | -3 | -1 | -2 | -3 | 1 | 6 | -2 | 1 | -3 | - z toho malé motocykle L1e, L2e | 10 | 1 | 0 | 0 | 1 | 5 | 2 | 1 | 0 | rozdiel | 6 | 1 | -1 | -1 | 1 | 5 | 2 | 0 | -1 | - z toho motocykle L3e, L4e | 13 | 0 | 2 | 0 | 4 | 3 | 1 | 2 | 1 | rozdiel | -9 | -2 | -1 | -2 | 0 | 1 | -4 | 1 | -2 | - z toho motorové trojkolky L5e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho štvorkolky L6e, L7e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | snežný skúter - LS | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | osobné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - M | 108 | 11 | 24 | 11 | 12 | 16 | 10 | 10 | 14 | rozdiel | -16 | 4 | 4 | 0 | -3 | -2 | -6 | -7 | -6 | - z toho osobné motorové vozidlá M1, M1G | 108 | 11 | 24 | 11 | 12 | 16 | 10 | 10 | 14 | rozdiel | -16 | 4 | 4 | 0 | -3 | -2 | -6 | -7 | -6 | - z toho autobusy M2, M3, M2G, M3G | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nákladné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - N | 9 | 1 | 0 | 4 | 1 | 1 | 1 | 0 | 1 | rozdiel | -7 | -3 | -2 | 4 | 1 | -1 | -3 | -3 | 0 | - z toho N1, N1G s celkovou hmotnosťou do 3 500 kg | 6 | 0 | 0 | 3 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | rozdiel | -4 | -3 | -2 | 3 | 1 | -1 | -1 | -1 | 0 | - z toho N2, N2G s celkovou hmotnosťou do 12000 kg | 2 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 1 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | -1 | 0 | - z toho N3, N3G s celkovou hmotnosťou nad 12000 kg | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | rozdiel | -4 | -1 | 0 | 0 | 0 | 0 | -2 | -1 | 0 | prípojné vozidlo (vrátane návesa) - O | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho O1, s celkovou hmotnosťou do 750 kg, | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | kolesový traktor - T | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pásový traktor - C | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | prípojné vozidlo traktora - R | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | traktorom ťahaný vymeniteľný stroj - S | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pracovný stroj - P | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | iné cestné vozidlo - V | 24 | 1 | 5 | 5 | 4 | 2 | 2 | 2 | 3 | rozdiel | 10 | 1 | 1 | 4 | 3 | -2 | -1 | 2 | 2 | - z toho bicykel, kolobežka | 23 | 1 | 5 | 5 | 4 | 2 | 2 | 1 | 3 | rozdiel | 10 | 1 | 1 | 4 | 4 | -2 | -1 | 1 | 2 | - z toho záprahové | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | -1 | 0 | 0 | 1 | 0 | - z toho jednonápravový traktor s prívesom | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | električkové dráhové vozidlo - ELEK | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | trolejbusové dráhové vozidlo - TR | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | železničné dráhové vozidlo - ZE | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezistený druh cestného vozidla | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezadané | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | rozdiel | -8 | 0 | -3 | -1 | -2 | 0 | -1 | -1 | 0 |
|
Následky vo vozidlách pri DN. Osoby: spolucestujúci Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Počet usmrtených | 65 | 4 | 10 | 4 | 9 | 11 | 10 | 6 | 11 | rozdiel | 5 | 1 | 1 | -2 | 5 | 5 | -2 | -2 | -1 | nezadané | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | motocykel, motorová trojkolka, štvorkolka - L | 4 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | rozdiel | 3 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | - z toho malé motocykle L1e, L2e | 3 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | rozdiel | 2 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | -1 | 0 | - z toho motocykle L3e, L4e | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | rozdiel | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | - z toho motorové trojkolky L5e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho štvorkolky L6e, L7e | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | snežný skúter - LS | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | osobné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - M | 57 | 3 | 9 | 3 | 9 | 10 | 9 | 4 | 10 | rozdiel | 3 | 0 | 4 | -2 | 5 | 4 | -3 | -3 | -2 | - z toho osobné motorové vozidlá M1, M1G | 57 | 3 | 9 | 3 | 9 | 10 | 9 | 4 | 10 | rozdiel | 3 | 0 | 4 | -2 | 5 | 4 | -3 | -3 | -2 | - z toho autobusy M2, M3, M2G, M3G | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nákladné motorové vozidlo (vrátane terénneho) - N | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | rozdiel | -2 | 0 | -3 | -1 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | - z toho N1, N1G s celkovou hmotnosťou do 3 500 kg | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | -3 | 0 | -3 | -1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | - z toho N2, N2G s celkovou hmotnosťou do 12000 kg | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho N3, N3G s celkovou hmotnosťou nad 12000 kg | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | rozdiel | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | prípojné vozidlo (vrátane návesa) - O | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho O1, s celkovou hmotnosťou do 750 kg, | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | kolesový traktor - T | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pásový traktor - C | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | prípojné vozidlo traktora - R | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | traktorom ťahaný vymeniteľný stroj - S | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | pracovný stroj - P | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | iné cestné vozidlo - V | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho bicykel, kolobežka | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho záprahové | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho jednonápravový traktor s prívesom | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho ostatné | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | električkové dráhové vozidlo - ELEK | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | trolejbusové dráhové vozidlo - TR | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | železničné dráhové vozidlo - ZE | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezistený druh cestného vozidla | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | nezadané | 2 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | rozdiel | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
|
Následky, pokračovanie Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Počet usmrtených | 296 | 26 | 49 | 32 | 42 | 42 | 37 | 30 | 38 | rozdiel | -28 | -1 | 2 | 1 | 10 | 0 | -13 | -14 | -13 | - chodci | 66 | 8 | 8 | 8 | 11 | 4 | 10 | 9 | 8 | rozdiel | -9 | -3 | 3 | -1 | 5 | -6 | 2 | -4 | -5 | - z toho deti | 5 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 1 | 2 | rozdiel | -1 | 0 | -2 | -1 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | - cyklisti | 25 | 1 | 6 | 5 | 4 | 2 | 2 | 2 | 3 | rozdiel | 7 | 1 | 1 | 3 | 2 | -2 | -1 | 1 | 2 | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - v mot. voz. | 203 | 17 | 35 | 19 | 27 | 36 | 24 | 19 | 26 | rozdiel | -28 | 1 | -2 | -1 | 3 | 8 | -15 | -11 | -11 | - z toho deti | 4 | 0 | 2 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | rozdiel | 3 | 0 | 2 | 0 | 0 | 1 | -1 | 1 | 0 | - v nemot. voz. | 26 | 1 | 6 | 5 | 4 | 2 | 2 | 2 | 4 | rozdiel | 8 | 1 | 1 | 3 | 2 | -2 | -1 | 1 | 3 | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - nie je účastníkom premávky | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - z toho deti | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | - NEZADANÉ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | rozdiel | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
|
Následky v OA Slovensko | SR | Bra | Trn | Tre | Nit | Žil | Ban | Pre | Koš | Počet usmrtených | 166 | 14 | 33 | 15 | 21 | 26 | 19 | 14 | 24 | rozdiel | -20 | 3 | 4 | -2 | 1 | 3 | -11 | -10 | -8 | - vodič OA priput. | 64 | 3 | 14 | 8 | 6 | 12 | 6 | 6 | 9 | rozdiel | -17 | -3 | 1 | 1 | -2 | 1 | -8 | -5 | -2 | - vodič OA nepriput. | 44 | 8 | 9 | 4 | 6 | 4 | 4 | 4 | 5 | rozdiel | -5 | 6 | -1 | 0 | -2 | -2 | 0 | -2 | -4 | - spoluc. OA priput. | 29 | 1 | 3 | 2 | 3 | 6 | 4 | 2 | 8 | rozdiel | -2 | -1 | 0 | 0 | 0 | 2 | -3 | -3 | 3 | - spoluc. OA nepriput. | 29 | 2 | 7 | 1 | 6 | 4 | 5 | 2 | 2 | rozdiel | 4 | 1 | 4 | -3 | 5 | 2 | 0 | 0 | -5 |
|