Staňte sa súčasťou tímu úradu splnomocnenca
27. 05. 2021**Termín na prihlásenie sa do výberového konania už uplynul, ďakujeme za Váš záujem**
Ako názov vypovedá, ide o spoluprácu a zapojenie širokého spektra aktérov do prípravy eurofondov a intenzívnu spoluprácu so zodpovednými ministerstvami pri realizácii konzultácií, workshopov, zisťovaní a nastavovaní procesov pre nové fondy EÚ. To všetko v spolupráci s expertkami a expertmi z radov mimovládnych neziskových organizácií.
Cieľom aktivity je dostať do neziskového sektora kvalitné a zrozumiteľné informácie a nájsť aktívne organizácie/expertov v jednotlivých témach, ktoré majú záujem zúčastniť sa na programovaní fondov EÚ. Nemenej dôležitou úlohou je týchto ľudí prepájať a pripravovať ich na spoluprácu so štátom.
Pozícia je súčasťou projekt Partnerstvo, ktorý sa zameriava na otváranie procesov prípravy a riadenia fondov EÚ neštátnym aktérom, s dôrazom na zástupcov mimovládnych neziskových organizácií a širšiu občiansku spoločnosť. Projekt v súčasnosti vstupuje do svojej štvrtej fázy (Partnerstvo 4), ktorá je zameraná hlavne na prípravu nového obdobia fondov EÚ 2021 – 2027. Projekt je financovaný z prostriedkov operačného programu Technická pomoc. Viac informácií o skorších fázach projektu nájdete na stránke nášho úradu. Miesto výkonu práce je Bratislava, nástup do pár týždňov, finančné ohodnotenie 1.540,- eur brutto.
Ako sa môžete prihlásiť do výberového konania?
Ak vás pozícia zaujala, využite možnosť prihlásiť sa na oficiálny výberový proces v gescii sekcie personálnych a sociálnych činností MV SR na stránke https://open.slovensko.sk/VK/SelectionProcedureDetail/30242 do pondelka 7.06.2021.
Následne budete pozvaní na výberové konanie, ktoré prebehne po 20.06.2021. Nástup úspešnej uchádzačky/uchádzača je možný od 1.07.2021 (po dohode neskôr).
Požiadavky na uchádzača/ku
Hľadáme človeka, ktorý:
- rád pracuje s ľuďmi,
- nie je mu cudzia téma fondov EÚ, má vedomosť o prostredí EU fondov, o operačných programoch a má skúsenosť s prácou v EŠIF
- vie koordinovať malý tím ľudí, má dobré organizačné a komunikačné schopnosti,
- vie pracovať so sociálnymi médiami a s online obsahom,
- vie pripraviť mediálne výstupy pre potrebnú publicitu realizovaných aktivít,
- má zručnosti s fotoaparátom/kamerou a so softvérom na prípravu základných vizuálne zaujímavých podkladov, ako sú pozvánky, plagáty, bannery a pod.
- Súčasťou práce bude aj administratíva, ktorá je nevyhnutnou súčasťou projektového života; dôležité sú preto aspoň základné zručnosti s nástrojmi MS Office, cloudovými nástrojmi.
Pracovná náplň:
- zabezpečenie komunikácie s cieľovou skupinou aktivity,
- príprava plánov čiastkových aktivít realizovaných v rámci aktivity,
- koordinácia a podpora expertov zazmluvnených v rámci aktivity,
- komunikácia s relevantnými zástupcami inštitúcií verejnej správy,
- príprava podkladov, tlačových správ, zadaní pre prieskumné a analytické úlohy,
- príprava postov na facebookový a instagramový profil úradu,
- príprava konceptov podujatí, organizácia podujatí, pracovných stretnutí, porád, spracovanie výstupov z nich a zabezpečenie potrebnej publicity,
- kontrola výkonu práce expertov a konzultácie s nimi počas realizácie aktivít a úloh,
- prvotná kontrola pracovných výkazov expertov a podkladov k výkazom,
- riešenie ad hoc tém a úloh v rámci aktivity podľa potreby počas implementácie projektu.
Všetky aktivity bude odborný konzultant/odborná konzultantka podľa potreby vykonávať v spolupráci s odborným garantom projektu, finančnou manažérkou projektu, odbornou konzultantkou a so zazmluvnenými expertmi.