Miesto, čas a spôsob, akým možno získavať informácie
Miesto:
Žiadosť o poskytnutie informácie, rôzne návrhy, podnety, sťažnosti a iné podania je možné podať v podateľni Okresného úradu Spišská Nová Ves, alebo priamo na príslušnom organizačnom útvare Okresného úradu Spišská Nová Ves.
Čas:
Informáciu možno žiadať:
- nepretržite (písomne, faxom, elektronickou poštou)
- v čase úradných hodín (osobne, telefonicky)
Úradné hodiny:
Pondelok: 8.00 - 15.00
Utorok: 8.00 - 15.00
Streda: 8.00 - 17.00
Štvrtok: 8.00 - 15.00
Piatok: 8.00 - 14.00
Spôsob:
OSOBNE - v pracovných dňoch v čase úradných hodín
POŠTOU - Okresný úrad Spišská Nová Ves
Štefánikovo nám. 5
052 01 Spišská Nová Ves
TELEFONICKY - 053 / 41 76 330 v pracovných dňoch v čase úradných hodín
E-MAILOM - TA.13G4@3A.FO3G@
FAXOM - 053 / 44 21 305
Z Vašej žiadosti o informácie musí byť zrejmé:
- kto žiadosť podáva - teda meno a priezvisko, názov alebo obchodné meno žiadateľa;
- adresa pobytu alebo sídlo;
- ktorých informácií sa žiadosť týka;
- aký spôsob sprístupnenia informácií navrhujete /písomne, e-mailom.../.
Ak Vaša žiadosť nebude obsahovať tieto údaje, vyzveme Vás na jej doplnenie.